آریا بانو
حضور بانوان صنعتگر یزد در نمایشگاه صنعت،معدن و ماشین‌آلات
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 22:05:23
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - یزد - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از حضور و فعالیت کمیسیون بانوان صنعتگر با محوریت خانه صنعت،معدن و تجارت استان برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت،معدن،ماشین آلات و تجهیزات وابسته و بازدید استاندار از این غرفه خبر داد.

فاطمه دانش یزدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدعلی طالبی استاندا یزد با حضور در این نمایشگاه از غرفه بانوان صنعتگر و کمیسیون بانوان خانه صنعت ،معدن و تجارت استان بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با بانوان کارآفرین بر تقویت زمینه های مشارکت و تعامل هر چه بیشتر بانوان فعال اقتصادی با سایر بخش ها و زمینه سازی برای حضور جوانان و بانوان توانمند در این عرصه تاکید کرد.
وی اظهار داشت: استان از ظرفیت های قابل توجه و چشمگیری در فعالیت های صنعتی و عرصه تولید برخوردار است و بانوان صنعتگر نیز سهم چشمگیری در این حوزه دارند.
وی اضافه کرد: پس از تشکیل کمیسیون بانوان خانه صنعت،معدن و تجارت استان یزد تا کنون 70 بانون نفر از بانوان فعال در این عرصه به عضویت کمیسیون در آمده اند که فعالیت در زمینه های شناسایی پتانسیل‌ها ،پیوند توانمندیها و تقویت زمینه های مشارکت صنعتی و کارآفرینی و حل مشکلات در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.
مسئول کمیسیون بانوان خانه صنعت،معدن و تجارت استان یزد هم در این زمینه گفت: این کمیسیون با حضور تعدادی از بانوان با سابقه و فعال در عرصه صنعت آغاز به کرد و تلاش می شود تا با شناخت فعالان و علاقهمندان این عرصه بتوان زیرشاخههای بیشتری از کمیسیون را فعال کرد.
نگارنواپ پور خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه کشور با شرایط اقتصادی جدیدی روبه رو شده است و از این مشکلات به جنگ اقتصادی تعبیر می شود بر آنیم با شناسایی مشکلات و بهره گیری از
تجربه های بانوان صنعتگر در این کارگروه بتوانیم به راهکارهایی جهت حل مشکلات در این عرصه دست پیدا کنیم و با اشتراک این موضوعات علاوه بر کاهش مشکلات زمینه های رشد و تعامل هر چه بیشتر را نیز فراهم سازیم.
غرفه کمیسیون خانه صنعت،معدن و تجارت استان یزد برای اولین بار با حضور بانوان صنعتگر در چهارمین نمایشگاه صنعت،معدن،ماشین آلات و تجهیزات وابسته حضوری فعال دارد و توانمندی و محصولات این حوزه را به نمایش می گذارد که علاقه مندان می توانند برای بازدید تا پایان این هفته و به مدت چهار روز از آغاز نمایشگاه از این غرفه بازدید کنند.
چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته عصر روز سه شنبه به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی یزد گشایش یافت که در آن 70 شرکت از یزد و سایر استان‌ها حضور دارند.
2088/ 6197

http://www.banounews.ir/fa/News/184310/حضور-بانوان-صنعتگر-یزد-در-نمایشگاه-صنعت،معدن-و-ماشین‌آلات
بستن   چاپ