آریا بانو
وزیر کشور: "مرز خسروی" در اربعین باز می‌شود
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 08:40:24
آریا بانو -
وزیر کشور: "مرز خسروی" در اربعین باز می‌شود
k ٢.٣
٠
مهر / وزیر کشور گفت: بر اساس تفاهمنامه همکاری میان دو طرف ایرانی و عراقی مرز خسروی باز و روادید برداشته می شود.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز نشست خبری مشترک با یاسین الیاسری وزیر کشور عراق، گفت: همکاری میان وزارت کشور ایران و عراق در زمینه امنیت مرزی و تبادلات مرزی و به خصوص موضوع اربعین رو به افزایش است.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق اظهارداشت: با سفر رییس جمهور محترم به کشور عراق داشتن سطح همکاری ها در حوزه های مختلف از جمله مرزی، امنیت و موضوع اربعین به صورت جدی پیگیری شد و ما امسال شاهد هستیم با همکاری کشور عراق و وزارت کشور ایران مرز خسروی را بازگشایی می کنیم و هم روادید را لغو می کنیم. سطح خدمات به زائرین و خدمات و تسهیلات را در حوزه‌های مختلف افزایش می دهیم.
رحمانی فضلی گفت: در این دیدار تفاهم نامه ای را امضا کردیم، تمام موارد روابط دوجانبه در خصوص همکاری امنیتی مرزی و اربعین و همکاری بین پلیس دو کشور در آن امده است و آماده شده، امیدواریم این تفاهم نامه گام بلندی برای افزایش همکاری ها، تقویت روابط و بهبود شرایط در داخل ایران و عراق و همکاری خوب بین استان های مرزی دو کشور باشد.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارن امسال شاهد مراسم اربعین با شکوه تر و عظیم تر باشیم و مردم مسلمان ایران و عراق همکاری و تلاش بیشتری در مراسم داشته باشند و همه ما باید کمک کنیم که مردم مسلمان ایران و عراق بتوانند در جهت اعتلای فرهنگ حسینی فعالیت بیشتری کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/186317/وزیر-کشور--"مرز-خسروی"-در-اربعین-باز-می‌شود
بستن   چاپ