آریا بانو
نماینده ایران در اسکار 2020 دوباره اکران می‌شود
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 11:59:37
آریا بانو -
نماینده ایران در اسکار 2020 دوباره اکران می‌شود
٦
٠
فارس / مستند «در جستجوی فریده» که به عنوان نماینده ایران در اسکار 2020 انتخاب شده است، اکران مجدد می‎شود.
به مناسبت معرفی مستند «در جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینماهای «هنر و تجربه» اکران مجدد می‎ شود.
«درجستجوی فریده» طی روزهای 29 تا 31 شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش در می‎آید. علاقمندان برای خرید بلیت فیلم می توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.
«در جستجوی فریده» که پاییز سال گذشته در سینماهای گروه «هنروتجربه» اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده‌است. این مستند که مورد توجه منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند «هنروتجربه» را نیز به خود اختصاص دهد.
«درجستجوی فریده» روایت‌گر قصه زندگی زنی به نام فریده است که که 40 سال پیش در حرم امام رضا(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته و به هلند برده می‌شود. او جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش شروع کرده و این مستند شرح این سفر و جست‌وجو است.

http://www.banounews.ir/fa/News/187101/نماینده-ایران-در-اسکار-2020-دوباره-اکران-می‌شود
بستن   چاپ