آریا بانو
طنز/ وقتی جایزه جشنواره «کشک» می شود!
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 15:42:27
آریا بانو -
طنز/ وقتی جایزه جشنواره «کشک» می شود!
٢
٠
خراسان / پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد و به برگزیدگان این جشنواره بسته های حمایتی شامل مواد خوراکی از جمله نبات، بیسکویت، چای، خیارشور، کشک و همچنین مواد غیرخوراکی شامل مسواک، قمقمه و کاسه شله خوری تعلق گرفت که البته نمی دانم چرا برخی از خبرنگاران برگزیده با وجود کاربردی بودن جوایز این جشنواره، از آن ها خوش شان نیامد و در صفحات شخصی شان نیز گلایه هایی را مطرح کردند. به هر حال به دلیل شرایط اقتصادی فعلا از سکه تمام بهار آزادی در جشنواره های مطبوعاتی خبری نیست، همان طور که قبلا هم نبوده است! لذا پیشنهاد می کنیم سایر سازمان ها نیز سخت گیری نکنند و جشنواره های رسانه ای برگزار کنند و جوایزی به شرح زیر به خبرنگاران برگزیده بدهند تا به کسی فشار و ایضا فشور نیاید:
جوایز جشنواره بهداشت، سلامت و رسانه: دیپلم افتخار به همراه یک بسته حمایتی شامل سرنگ، چسب زخم، شیاف دیکلوفناک و یک قلپ خون تازه، اشتراک استفاده رایگان از آمبولانس برای رفتن به آفیش های خبری.
جوایز جشنواره بانک، پول و رسانه: دیپلم افتخار به همراه راهنمای نصب اپلیکیشن پرداخت قبوض، کارت شارژ، استفاده رایگان از آبخوری تمام بانک های کشور به مدت دو سال، سالنامه به تعداد کافی و بسته سوغات کانادا به تعداد محدود.
جوایز جشنواره شهر و رسانه: دکترای افتخاری به همراه رزرو صندلی خالی در مترو به مدت شش ماه، شیلنگ برای آبیاری فضای سبز دو متر، بهره مندی از خدمات معاونت های فرهنگی به میزان دلخواه
جوایز جشنواره نیرو و رسانه: 25 لیتر آب شرب، 25 ولت برق تک فاز، 25 متر مکعب گاز شهری به همراه هزینه رایگان قطع آب، برق و گاز. فقط لطفا ظرف هایش را برگردانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/187908/طنز--وقتی-جایزه-جشنواره-«کشک»-می-شود!
بستن   چاپ