آریا بانو
اگر به سبزیجات علاقه ندارید، بخوانید
جمعه 1 شهريور 1398 - 12:56:40
آریا بانو -
اگر به سبزیجات علاقه ندارید، بخوانید
٥٦٢
٠
الو دکتر / اگر شما طرفدار سبزیجات نیستید یا از خوردن سبزیجات لذت نمی برید می توانید پیدا کردن یک برنامه غذایی رژیمی که لذت بخش باشد دشوار باشد. با این حال ، با کمی برنامه ریزی و چند تعویض ، می توانید یک رژیم غذایی مفید و مفید برای کاهش وزن پیدا کنید.
مکمل استفاده کنید
مکمل های ویتامین و مواد معدنی ممکن است ایده خوبی برای مصرف رژیم غذایی با رژیم غذایی محدود و به خصوص هنگام مصرف رژیم غذایی محدود باشد. انواع مختلفی از مواد مغذی موجود در سبزیجات وجود دارد که نیاز به جایگزینی سایر غذاها یا مکمل ها دارند. سبزیجات مقادیر زیادی پتاسیم ، منیزیم ، ویتامین A ، ویتامین C ، فولات و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند. هر روز 100٪ ویتامین / چند ماده معدنی کامل مصرف کنید. توجه داشته باشید که مکمل ها به معنای جایگزینی کامل غذاها یا کل گروه های غذایی در رژیم غذایی شما نیستند. به یک مکمل بیشتر به عنوان "پشتیبان گیری" و سپس جایگزینی کامل فکر کنید. سبزیجات جدید را امتحان کنید
حتی اگر ممکن است شما سبزیجات را دوست نداشته باشید یا می خواهید آنها را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانید ، درک این موضوع مهم است که آنها یک گروه غذایی با ارزش و مغذی هستند که باید روزانه در آن قرار بگیرند. اگر در یافتن سبزی که از آن لذت می برید مشکل دارید ، در یافتن چیزهای جدید برای امتحان کردن یا دستور العمل های مختلفی که ممکن است از آن لذت ببرید ، کار کنید. سعی کنید ، امتحان کنید و دوباره امتحان کنید. ممکن است یک سبزی وجود داشته باشد که شما از آن لذت نبرید ، اما مدتی آن را امتحان نکرده اید. سبزی که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید را خریداری کنید.

شاید یک مورد عجیب یا جالب وجود داشته باشد که مایل باشید آن را امتحان کنید. آن را به خانه بیاورید و آن را آماده کنید تا ببینید آیا این چیزی است که شما مایل هستید مرتباً بخورید. سعی کنید سبزیجات را با روش های مختلف آشپزی آماده کنید. جوانه بخارپز ممکن است اشتها آور نباشد ، اما وقتی بو داده می شوند ، مغذی و خوشمزه هستند!سبزیجات را که تمایل دارید بیشتر دوست داشته باشید امتحان کنید. بسیاری از سبزیجات کمی شیرین هستند و عطر و طعم قوی و تلخی ندارند.
سعی کنید: نخود فرنگی ، لوبیا سبز ، هویج ، گوجه فرنگی و فلفل زنگ. اگرچه یک سس پنیر کلم بروکلی را خوشمزه می کند ، اما به طور کلی از نظر چربی ، کالری و سدیم بیشتر است. زیاده روی کردن آن با سس هایی مانند این می تواند در برابر کاهش وزن شما موثر باشد. یک گزینه عالی برای خرید کلم یا اسفناج ، پوره کردن آن تا زمانی که در قطعات کوچک باشد ، آن را یخ زده و آن را به دستور العمل ها اضافه کنید.
سبزیجات را به دستور العمل های خود اضافه کنید
ممکن است شما از کنار سبزیجات بخارپز لذت نبرید ، اما ترفندهایی وجود دارد که می توانید در چند سبزیجات را به وعده های غذایی و دستور العمل های مختلف بخورید. سبزیجات اضافی را درون سوپ ها یا سس ها پر کنید. این برای سس گوجه فرنگی بسیار مفید است. سبزیجات نیز در کالاهای پخته شده به خوبی پنهان می شوند. سعی کنید سبزیجات پوره شده را به وسایلی مانند گوشت پلو یا گوشت چرخ کرده اضافه کنید. همچنین می توانید کدو خرد شده ، کدو تابستانی یا هویج را به غذاهایی مانند کلوچه و کیک اضافه کنید.

خود را هفتگی وزن کنید
هر زمان که سعی در کاهش وزن دارید ، مهم است که مرتباً خود را وزن کنید. شما قادر خواهید بود پیشرفت خود را ببینید و تعیین کنید که رژیم غذایی شما به چه خوبی کار می کند. وزن خود را در حدود یک تا دو بار در هفته چک کنید. هر روز روی مقیاس دقیق ترین پیشرفت را به شما نشان نمی دهد. نوسانات روزانه وزن (سود یا ضرر) طبیعی است و ممکن است منعکس کننده پیشرفت کلی واقعی شما نباشد. برای دقیق ترین روند ، وزن خود را در همان روز از روز ، در همان روز هفته و همان لباس ها را بپوشید (یا هیچ لباسی نپوشید). وزن معمولی نیز نشان داده شده است که به جلوگیری از افزایش وزن کمک می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/188300/اگر-به-سبزیجات-علاقه-ندارید،-بخوانید
بستن   چاپ