آریا بانو
مراکز خرید ارزان در تهران کجاست؟
جمعه 1 شهريور 1398 - 13:05:43
آریا بانو - احتمالا برای خرید هر آیتمی، جا و مکان خاصی را مد نظر دارید. ولی با افزایش قیمت شدیدی که این روز‌ها شاهد هستیم، اینگونه خرید کردن‌ها خیلی به صرفه و منطقی نیستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن اجناس با قیمت مناسب، به مراکزی که بورس آیتم مورد نظرتان هستند مراجعه کنید.
احتمالا برای خرید هر آیتمی، جا و مکان خاصی را مد نظر دارید. ولی با افزایش قیمت شدیدی که این روز‌ها شاهد هستیم، اینگونه خرید کردن‌ها خیلی به صرفه و منطقی نیستند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن اجناس با قیمت مناسب، به مراکزی که بورس آیتم مورد نظرتان هستند مراجعه کنید.
به این طریق هم تنوع بیشتری از اجناس را مشاهده خواهید کرد و هم با قیمت مناسب‌تری خرید خواهید کرد. در ادامه این مقاله، با این دسته مراکز خرید در تهران آشنا خواهید شد. امیدواریم که به این طریق بتوانید خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.
مراکز خرید مانتو
مطمئنا وارد هر پاساژی که شوید، با چندین مانتو فروشی مواجه خواهید شد. اما اگر به دنبال خرید مانتو با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم به مراکزی مراجعه کنید که اختصاصا مانتو فروشی دارند. در ادامه با چند مرکز خرید مانتو آشنا خواهید شد.

بازار بزرگ تهران
مطمئنا بازار تهران، معدن اصلی تمام اجناسی که احتیاج دارید است! راسته مانتو فروش‌های این بازا که واقع در کوچه هفت تن است، اکثرا شامل مانتو‌هایی با قیمت مناسب هستند. البته در این بین، فروش تعدادی از مانتو فروشی‌ها فقط به صورت عمده است؛ اما مطمئنا می‌توانید مغازه‌های تک فروشی را نیز پیدا کنید. یکی از مزایای خرید از بازار بزرگ، دسترسی راحت و آسان آن از طریق تمام وسایل نقلیه عمومی است.

بازار رضا
بازار رضا مطمئنا نسبت به بازار بزرگ از تعداد کمتری مغازه برخوردار است و همچنین ممکن است قیمت مانتو‌های آن کمی بیشتر از مانتو فروشی‌های بازار بزرگ باشد. اما همچنان نسبت به پاساژ‌های بزرگ سطح شهر، قیمت مناسب‌تری را شاهد خواهید بود. برای آن دسته از افرادی که با مکان بازار رضا آشنایی ندارند، باید بگوییم که این پاساژ کمی قبل‌تر از بازار بزرگ تهران است.

بازار امام زاده حسن
بازار امام زاده حسن یکی دیگر از بازار‌های تهران است. اگر چه این بازار اختصاصا مرکز خرید مانتو نیست، اما مغازه‌های مانتو فروشی بسیار زیادی داشته و اکثر مغازه‌های آن، قیمت مناسبی برای خریدار دارند. بازار امام زاده حسن واقع در منطقه جنوبی تهران است.

بازار عبدل آباد
از بازار عبدل آباد معمولا به خاطر پارچه فروشی‌های زیادی که دارد، به عنوان بازار پارچه فروش‌ها یاد می‌شود. اما باید بدانید که امروزه این بازار، بورس انواع لباس زنانه، خصوصا مانتو است. مانتو‌های موجود در این بازار، از قیمت پایین تری نسبت به دیگر مراکز خرید برخوردار هستند. پس اگر به دنبال یکی از منابع خرید مانتو هستید، حتما سری به شهرک شکوفه بزنید.

میدان هفت تیر
میدان هفت تیر یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تهران بوده و بورس انواع مانتو است. مانتو‌های موجود در این مرکز خرید، معمولا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از این رو مانتو‌های آن نسبت به گزینه‌های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند. اما اگر برای خرید خود به دنبال تنوع هستید، حتما سری به میدان هفت تیر بزنید.

خیابان جمهوری
از دیگر مراکز خرید مانتو با قیمت مناسب در تهران، می‌توان به تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان جمهوری اشاره کرد. به دلیل وجود تعداد زیادی تولیدی مانتو در این منطقه، مراکز خرید مانتو نیز به وفور یافت می‌شود. در این خیابان انواع مانتو‌های مجلسی و روزمره را با قیمت به مراتب مناسب‌تر از دیگر مراکز خرید خواهید یافت. از جمله پاساژ‌های مانتو فروشی موجود در این خیابان می‌توان به پاساژ شانزلیزه اشاره کرد.

مراکز خرید کفش
اگر به دنبال بورس کفش که یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌های روزمره آقایان و خانم هاست هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این مراکز خرید بزنید.
سپهسالار
خیابان سپهسالار یا خیابان صف، جزء مراکز خرید کفش بسیار قدیمی است که در قسمت شمالی چهارراه مخبرالدوله واقع شده است. این مرکز خرید، تنوع فراوانی داشته و می‌توانید انواع مدل‌های کفش زنانه، از کفش پاشنه بلند مجلسی گرفته تا صندل و کتانی، را به راحتی در آن بیابید.

خیابان فردوسی
خیابان فردوسی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید کفش، آن هم با قیمت مناسب دانست. کفش‌های این راسته، تنوع بسیار فراوانی داشته و تمام سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع کفش مجلسی یا اسپرت زنانه، مردانه، بچه گانه، حتما به خیابان فردوسی سر بزنید.

هفت حوض نارمک
هفت حوض نارک یکی از مراکز خرید کفش با قیمت مناسب در قسمت شرقی تهران است. وجود تولیدی‌های فراوان در این منطقه و توزیع مستقیم از تولیدی به مغازه، باعث شده تا مغازه‌های این مرکز خرید، بتوانند با قیمتی مناسب، تنوع بالایی را در اختیار خریداران قرار دهند. همچنین این مرکز خرید دارای انواع کفش‌های زنانه، مردانه و بچه گانه می‌باشد.

میدان منیریه
میدان منیریه نیز یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید در هنگام خرید کفش در نظر داشته باشید. اما پیش از رفتن به منیریه باید به این نکته توجه داشته باشید که این گزینه فقط و فقط برای خرید کفش یا کتانی‌های ورزشی مناسب بوده و در آنجا کفش نوع دیگری را پیدا نخواهید کرد. پس اگر قصد خرید کفش مجلسی دارید، این گزینه را کنار بگذارید. اما برای خرید کتانی مردانه، زنانه و بچه گانه، جزء بهترین مراکزی است که می‌توانید در نظر داشته باشید.

مراکز خرید لباس مجلسی
با بالا رفتن قیمت‌ها و هزینه ها، قیمت لباس‌های مجلسی سرسام آورتر از همیشه شده‌اند. از این رو در ادامه، مراکزی را به شما معرفی خواهیم کرد که بورس لباس مجلسی بوده و قیمت مناسب تری را به شما ارائه خواهد داد.
کوچه برلن
یکی از اصلی‌ترین راسته‌های فروش لباس مجلسی در تهران، کوچه برلن است. کوچه برلن بورس انواع لباس مجلسی برای همه سلیقه‌ها بوده و اکثر مغازه‌های این کوچه، از قیمت مناسب تری نسبت به مراکز خرید دیگر برخوردار هستند.

پاساژ شانزلیزه
طبقه همکف پاساژ شانزلیزه، بورس انواع لباس مجلسی با قیمت مناسب است. این پاساژ نسبتا قدیمی، به طور کلی به بورس دو آیتم زنانه کاربردی، یعنی لباس مجلسی و مانتو تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا با مراجعه به این مرکز خرید، بتوانید اجناس مورد نظر خود برای یک مهمانی را به صورت همزمان خریداری کنید.

امام زاده حسن
امام زاده حسن نیز امروزه به یکی از قطب‌های فروش لباس مجلسی تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال پاساژی برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب و تنوع زیاد هستید، امام زاده حسن را در گزینه‌های خود قرار دهید.

بازار نازی آباد
یکی دیگر از مراکزی که برای خرید لباس مجلسی با قیمت مناسب می‌توانید در نظر داشته باشید، بازار نازی آباد است. بازار نازی آباد که واقع در منطقه نازی آباد تهران است، می‌تواند شما را برای خرید لباس مجلسی مورد نظر با بودجه‌ای که دارید، یاری کند.

خیابان مفتح
خیابان مفتح، گزینه دیگری است که برای خرید لباس مجلس می‌توانید در نظر داشته باشید. اما این نکته را مد نظر قرار دهید که لباس‌های موجود در خیابان مفتح اگر چه از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و اکثرا خاص هستند، اما قیمت به مراتب بیشتری نسبت به دیگر مراکز خریدی که نام بردیم دارد. اما اگر به دنبال لباس‌های مجلسی شیک و متنوع هستید، می‌توانید سری به این خیابان بزنید.

مراکز خرید کت و شلوار مردانه
از خرید مانتو، کفش و لباس مجلسی زنانه که بگذریم، یکی از آیتم‌های لباس مردانه که امروزه قیمت صعودی دارد، کت و شلوار است. در ادامه با بورس کت و شلوار فروشی‌های تهران و مراکزی برای خرید کت و شلوار با قیمت مناسب آشنا خواهید شد.
باب همایون
هر جا سخن از کت و شلوار است، نام باب همایون می‌درخشد! بله همانطور که احتمالامی‌دانید، باب همایون یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید کت و شلوار در تهران است. برای آن دسته از آقایانی که دنبال تنوع زیاد و قیمت مناسب هستند، باب همایون بهترین گزینه ممکن است.

خیابان بهارستان
خیابان بهارستان یکی دیگر از مراکز خرید کت و شلوار با قیمت مناسب است. این خیابان، خصوصا برای آقایانی که قصد خرید کت و شلوار دامادی با قیمت مناسب دارند، گزینه بسیار خوبی است. در این خیابان علاوه بر کت و شلوار، می‌توانید پاپیون، کراوات، شال مردانه، دستمال گردن و این دسته اقلام را نیز با قیمت مناسب تهیه کنید.

خیابان ولیعصر
از دیگر مراکز خرید کت و شلوار، خیابان ولیعصر است. این خیابان دارای کت و شلوار فروشی‌های متعددی بوده و اکثر مغازه‌های آن، اجناس برند‌های داخلی مرغوب و با کیفیت را ارائه می‌دهند. در این خیابان ممکن است نسبت به باب همایون تعداد کمتری مغازه وجود داشته باشد، اما تنوع به اندازه کافی بوده و احتمالا دست خالی از آنجا خارج نخواهید شد.

خیابان جمهوری
بله؛ خیابان جمهوری بورس اقلام مختلفی است! از لباس مجلسی گرفته تا کت و شلوار مردانه و خصوصا کت و شلوار دامادی با قیمت مناسب را می‌توانید به راحتی در این خیابان یافت کنید. در این خیابان علاوه بر خرید کت و شلوار، می‌توانید مدل و سایز مورد نظر خود را سفارش داده و کت و شلوار مورد علاقه خود را تحویل بگیرید.

سخن آخر
در این مقاله سعی کردیم تا مراکز خرید مناسب برای اجناس مختلف که قیمت نسبتا بهتری دارند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید موفقی داشته باشید. اگر شما مرکز خرید دیگری را برای خرید اجناس با قیمت مناسب سراغ دارید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

http://www.banounews.ir/fa/News/188551/مراکز-خرید-ارزان-در-تهران-کجاست؟
بستن   چاپ