آریا بانو
حضور قطعی ابوالفضل پورعرب و حمید لولایی در «چند میگیری گریه کنی 2»
يکشنبه 3 شهريور 1398 - 10:01:42
آریا بانو -
حضور قطعی ابوالفضل پورعرب و حمید لولایی در «چند میگیری گریه کنی 2»
k ٥
٢
فیلم نیوز / تهیه کننده قسمت دوم فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی» درباره شرایط تولید این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد.
حسن توکل نیا تهیه کننده فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی 2» درباره وضعیت تولید این پروژه اظهار داشت: هنوز پیش تولید رسمی آغاز نشده، اما با برخی از بازیگرانی که در قسمت اول فیلم حضور داشتند مذاکراتی انجام و حضورشان تقریباً قطعی شده است. ابوالفضل پورعرب، حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، اسدالله یکتا، حسین عابدینی، گیتی معینی و آناهیتا همتی از جمله بازیگرانی هستند که با آنان رایزنی کرده ایم و در قسمت دوم به طور قطع حضور دارند.
وی افزود: کاراکتر الناز شاکردوست در فیلمنامه جدید حذف شده و وی دیگر در فیلم حضور ندارد. در حال حاضر نیز منتظر یک بازیگر زن و یک بازیگر مرد هستیم که در یک پروژه دیگر حضور دارند.
توکل نیا در پایان درباره لوکیشن ها و مذاکره با عوامل پشت دوربین این فیلم نیز گفت: فیلمبرداری در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها را نیز انتخاب کرده ایم. از میان عوامل پشت دوربین نیز تاکنون حضور مجید شهبازی به عنوان طراح صحنه و لباس و فریدا صفاییان به عنوان طراح گریم قطعی شده است.
برخلاف قسمت اول «چند می گیری گریه کنی» که کارگردانی آن برعهده شاهد احمدلو بود، علی توکل نیا قرار است این فیلم را کارگردانی کند. رحیم بهبودی فر نیز با طرحی از صبا کاظمی نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم را برعهده داشته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/189217/حضور-قطعی-ابوالفضل-پورعرب-و-حمید-لولایی-در-«چند-میگیری-گریه-کنی-2»
بستن   چاپ