آریا بانو
نکات انتخاب مدل موی عروس
يکشنبه 3 شهريور 1398 - 15:17:08
آریا بانو -
نکات انتخاب مدل موی عروس
٧٧٧
٠
زیبامون / انتخاب مدل مو عروس تاثیر خیلی زیادی بر روی زیباتر و جذاب تر دیده شده استایل عروس خانوم ها داره و اگر این انتخاب خیلی درست و اصولی باشه زیبایی شما به بهترین شکل ممکن تکمیل خواهد شد.
برای انتخاب مدل مو عروس باید ها و نبایدهازی زیادی وجود داره که لازمه قبل از هر انتخابی نکات انتخاب مدل موی عروس رو بدونید و با توجه به این نکات بهترین انتخاب رو برای مهم ترین روز زندگی خودتون داشته باشید. با زیبامون همراه باشید و این نکات مهم و کاربردی رو یاد بگیرید!
مدل موهای جدید و به روز رو با سرچ کردن ببینید
این روزها به لطف شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و پینترست، میتونید خیلی راحت جدیدترین مدل موهای عروس رو ببینید و با ایده گرفتن از این مدل ها، بهترین و مناسب ترین مدل مو رو برای روز عروسی خودتون انتخاب کنید. علاوه بر این دیدن و مرور کردن سایت های مخصوص عروس، سالن های زیبایی و آرایشی و ... هم میتونن شما رو در انتخاب مدل مو مناسب کمک کنند.

مدل لباس عروس رو در نظر بگیرید
مدل موی شما در روز عروسی باید تکمیل کننده مدل لباس عروس باشه و زیبایی استایل شما رو به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذاره. اگر لباس عروسی که انتخاب کرده اید خیلی ساده هست میتونید مدل مویی جذاب و خاص انتخاب کنید. اما اگر لباس عروسی که انتخاب کرده اید بسیار جذاب و با جزئیات خیره کننده هست بهتره به سراغ مدل مویی ساده و ظریف بروید تا زیبایی لباس بهتر و بیشتر دیده بشه.
آب و هوا و شرایط جوی در روز عروسی چگونه است؟
اگر مراسم عروسی تان در محیط بسته مثل تالار هست و یا اینکه آب و هوا سرد و خنک هست میتونید از مدل موی باز استفاده کنید. اما اگر محل برگزاری مراسم عروسی آب و هوایی گرم و مرطوب داره بهتره از مدل شینیون های جمع و جور استفاده کنید تا مدل موها بعد از گذشت چند ساعت تغییر کنه و مدل و حالت خودش رو از دست نده.
رنگ کردن موها رو چند روز قبل از روز عروسی انجام بدید
اگر قصد دارید رنگ موهاتون رو در روز عروسی تغییر بدید بهتره یک برنامه ریزی برای این کار داشته باشید و از چندین روز قبل از روز مراسم این کار رو انجام بدید تا رنگ موهاتون تا روز عروسی به خوبی تثبیت بشه و به رنگ مورد نظر شما برسه. رنگ کردن موها در روز عروسی و یا یک روز قبل از عروسی ریسک بزرگی هست که بهتره انجام نشه.

اکسسوری مو رو فراموش نکنید
زیبایی مدل مو عروس با یک اکسسوری زیبا و جذاب کامل میشه و بهتره که فراموش نشه. استفاده از ریسه های ظریف و درخشان، تاج فلزی، تاج گل، اکسسوری های ظریف و زیبا و ... همگی انتخاب هایی هستند که باید متناسب با مدل مو و شینیون عروس انتخاب کنید تا زیبایی موهاتون به بهترین شکل ممکن دیده بشه.

http://www.banounews.ir/fa/News/189278/نکات-انتخاب-مدل-موی-عروس
بستن   چاپ