آریا بانو
مهرگان: سرسختی دختران والیبالیست در قهرمانی آسیا ستودنی است
دوشنبه 4 شهريور 1398 - 10:29:42
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - مدیرفنی تیم ملی والیبال زنان گفت: دختران ایران تا آخرین لحظه با همه سرسختی خود مقابله کردند و این تلاش بیشمار ستودنی است.

«جواد مهرگان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در سه بازی آخر به ویژه دیدار با قزاقستان و چین تایپه، در لحظه‌های حساس بازی و تعیین کننده مقداری کمبود تجربه داشتیم و تصمیم‌های درستی نگرفتیم و باید تصمیم‌های جسورانه‌تری بگیریم.
وی افزود: در دیدار با اندونزی خطاهایی را که داشتیم، جبران کردیم و بازی به بازی بهتر شدیم و به نظرم بهترین عملکرد تیم ملی والیبال زنان در این دیدار بود.
مدیرفنی تیم ملی والیبال زنان عنوان کرد: این پیشرفت مداوم ما، باعث خوشحالی است. در دیدار با اندونزی پس از اینکه 2 بر صفر عقب افتادیم، مقداری استراتژی خود را در سرویس تغییر دادیم و نظم ساختار دفاعی را بهتر کردیم.
وی ادامه داد: همچنین سعی کردیم تا حملات سریعی را از کنار آنتن داشته باشیم تا بتوانیم از فاصله ایجاد شده بین دفاع تیم اندونزی بیشترین استفاده را بکنیم.
مهرگان در پایان گفت: موضوعی که باعث خوشحالی من می‌شود این است که دختران ایران تا آخرین لحظه با همه سرسختی خود مقابله کردند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک پله صعود در جایگاه هفتم قاره کهن ایستاد.
هشت تیم برتر والیبال زنان آسیا باید پس از این مسابقات در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور یابند.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 13 تیم از 26 مرداد تا 3 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/189558/مهرگان--سرسختی-دختران-والیبالیست-در-قهرمانی-آسیا-ستودنی-است
بستن   چاپ