آریا بانو
تلاش برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی با بلیت فروشی
چهارشنبه 6 شهريور 1398 - 14:24:04
آریا بانو - معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاهمان این است که بتوانیم برای بانوان بلیت فروشی عادی داشته باشیم.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: چیزی که باعث شد بعد از انقلاب فضای ورزش زنان مطرح شود، نیازهای جامعه و انتظارات زنانمان بود و ما اجرا کننده مطالباتشان بودیم. علاوه بر این ما به دنبال این بودیم که بانوان بتوانند مدیریت بخش خود را به دست بگیرند، رویدادهای بین المللی برگزار و قضاوت کنیم و زنان در اداره کار خود توانمند شوند، در نتیجه امروز شاهد هستیم که زنانمان در بخش نواب رئیس، هیئت های استانی، مدیر کلی و به طور کل مناصب مختلف حضور دارند البته هنوز جای بانوان در برخی فضاها خالی است که باید برطرف شود.
فرهادی زاد در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای حضور زنان در بازیهای ملی از دیدار ایران - کامبوج چیست، تصریح کرد: من سابقه کار در آموزش و پرورش را دارم. در سالهای دور مسابقات دختران را با حضور پدران و خانواده ها برگزار می کردیم. با توجه به تلاش هایی که شده و با ملاحظات فرهنگی، آماده سازی زیرساخت ها، تامین امنیت شرایط حضور فراهم شده است. تلاش این است فضا را فراهم کنیم تا شرایط برای حضور خانواده ها ایجاد شود.
او در مورد بلیت فروشی در بخش بانوان برای ورود به ورزشگاه ها گفت: باید امکانات رفاهی، سرویس های بهداشتی، تغذیه خانواده ها، زیر ساخت ها و شرایط امنیت زنان فراهم شود، نگاهمان این است که بتوانیم برای بانوان بلیت فروشی داشته باشیم. البته باید ملاحظات لازم بلیت فروشی و قرار گرفتن بانوان در جای خود را رعایت کنیم

http://www.banounews.ir/fa/News/190904/تلاش-برای-ورود-زنان-به-ورزشگاه-آزادی-با-بلیت-فروشی
بستن   چاپ