آریا بانو
نماینده مجلس:
بانوان کارآفرین، الگوی اقتصادی کشور هستند
جمعه 8 شهريور 1398 - 14:19:36
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نشاط زنان کارآفرین در نمایشگاه ملی صنایع دستی را قابل تحسین دانست و گفت: این بانوان کمک حال اقتصاد روستا و کشور و الگوی اقتصادی هستند.

فاطمه حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت وگو با ایرنا افزود: زنان کارآفرین الگوی اقتصادی کشور هستند و باید تقویت و حمایت شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی با تحسین روحیه با نشاط زنان کارآفرین و هنرمند کشور، اظهارداشت: بانوان کارآفرین که در اقصی نقاط کشور در تولید صنایع دستی فعالیت دارند به رونق اقتصاد روستا و کشور کمک می کنند و تاثیر به سزایی در اقتصاد خانوار دارند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، صنایع دستی ایران را در جهان فاخر خواند و تصریح کرد: بسیاری از رشته های صنایع دستی کشور ثبت جهانی شده و در دنیا زبانزد است .
از فرش بافی کاشان گرفته تا سوزن دوزی ایلام و کپور بافی زنان خوزستان و گلیم بافی زنان چهارمحال و خاتم کاری و فیزوره کاری اصفهان، همه اینها صنایع دستی چشمگیر با دنیایی از رنگ ها است که هر کدام قدمت و پیشینه هنر ایرانی را در قالب رنگ های شاد و دلربا به تصویر می کشد.
حسینی اضافه کرد: هر استان شاید در چند رشته تولیدات صنایع دستی داشته باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اهمیت اقتصادی میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: این موضوع به قدری برای مجلس شورای اسلامی مهم بود که تشکیل وزارت میراث فرهنگی را تصویب کرد که امیدواریم با این تصویب، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بیش از این فعال و موجب رونق اقتصادی کشور شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/191506/بانوان-کارآفرین،-الگوی-اقتصادی-کشور-هستند
بستن   چاپ