آریا بانو
سالمندان در هر خانه‌ای ستون اصلی هستند
سه شنبه 11 مهر 1396 - 2:57:05 PM
زنان خبر
بانو نیوز - به گزارش بانو نیوز، مهندس محمدی در گفت و گو به خبرنگار بانو نیوز گفت: سالمندان برکت و نعمت هستند و باید همیشه قدردان آنان باشیم و دین خود را به این عزیزان ادا کنیم. وی افزود: تجربه‌های سالمندان عزیز بهترین راه روشن برای جوانان است و با بهره‌گیری از آن می‌توان آینده‌ای خوبی داشت.

به گزارش بانو نیوز ، مهندس محمدی در گفت و گو به خبرنگار بانو نیوز گفت: سالمندان برکت و نعمت هستند و باید همیشه قدردان آنان باشیم و دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.
وی افزود: تجربه‌های سالمندان عزیز بهترین راه روشن برای جوانان است و با بهره‌گیری از آن می‌توان آینده‌ای خوبی داشت.
شهردار منطقه 15 با اشاره به ارزش سالمندان بیان کرد: سالمندان در هر خانه‌ای ستون اصلی هستند و برای رفع کاستی و مشکلات آنها از هیچ چیزی نباید دریغ کنیم، زیرا تکرار شدنی نیستند.
وی در ادامه افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت سالمندان، گردهمایی بزرگ از ساعت 7 صبح جمعه14 مهر با حضور حدود هزار عضو کانون‌های سالمندان مناطق 22 گانه تهران، مدیـران ارشد شهـرداری، وزارت بهداشـت درمان و آمـوزش پزشـکی و بهزیسـتی از پردیس تئاتر تهران آغاز می‌شود.
شهردار منطقه 15 در مورد شعار امسال هفته جهانی سالمندان گفت: شعار امسال روز جهانی سالمندان، آینده‌ای بهتر با مشارکت سالمندان نامگذاری شده است که برنامه‌های متنوع و مطلوبی برای اعضای کانـون‌های سالمندان محـلات پیش یینی شده است.
وی برنامه‌های این هفته را چنین عنوان کرد: تکریم و تقدیر سالمندان با حضور مدیران ارشد منطقه، برگـزاری همـایش و کـارگاه‌هایی با عناوین: کاهـش استرس در سالمنـدی، نشاط در سالمندان، خود مراقبتی در سالمندان ، بازدید از مراکز نگهداری سالمندان و عیادت از آنان، دیدار با خانواده شهدا با حضور مدیران شهری و سالمندان منطقه، برگزاری تورهای تفریحی و زیارتی ویژه اعضای کانون سالمندان محلات، ارسال پیامک‌های مرتبط، برگزاری مسابقه ویژه سالمندان، برپایی ایستگاه‌های سلامت ( تست قند و فشار خون، مشاوره ، ویزیت پزشک) در خانه‌های سلامت محلات 21 و… .

http://www.banounews.ir/fa/News/19164/سالمندان-در-هر-خانه‌ای-ستون-اصلی-هستند
بستن   چاپ