آریا بانو
خادم:40 درصد فضاهای ورزشی باید در اختیار بانوان قرار گیرد
چهارشنبه 12 مهر 1396 - 2:46:41 PM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - بجنورد - ایرنا- معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 40 درصد فضاهای ورزشی باید در اختیار بانوان قرار گیرد گفت: برای تحقق این مهم تلاش همه دستگاه های مرتبط با امر ورزش نیاز است.

به گزارش ایرنا امیررضا خادم روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان از بنیه مالی خوبی برخوردار نیست و به همین دلیل باید از دستگاه های دیگر و بخش خصوصی در این راستا کمک بگیریم و حامی برای این حوزه جذب کنیم.
وی همچنین گفت: سر و صدای بخش ورزش نباید باعث غفلت از حوزه جوانان شود، هم اکنون این حوزه در اولویت کاری این وزارتخانه قرار دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حوزه جوانان جزو رسالت های این وزارتخانه است گفت: این حوزه باید امروز مورد توجه جدی و مضاعف قرار گیرد و این انتظار از مدیران کل استان ها نیز وجود دارد.
خادم بر ساماندهی حوزه جوانان تاکید کرد و افزود: به بخش های مسکن، اشتغال، آموزش و فرهنگ در حوزه جوانان باید پرداخته و مشکلات در این زمینه برطرف شود، مدیریت استان ها باید به این امر توجه کافی داشته باشند.
وی بر راه اندازی سمن ها و تشکل ها نیز تاکید کرد و افزود: در سال های گذشته در دولت یازدهم ایجاد سمن ها شروع شد و از نظر کمی افزایش یافت هم اکنون باید در دولت تدبیر و امید علاوه بر افزایش کمی به کیفیت کاری این نوع سمن ها هم توجه داشته باشیم.
وی بر حمایت های معنوی در حوزه سمن ها و تشکل ها تاکید کرد و گفت: حضور کم سمن ها در این جلسه نیز نشان از کم توجهی به این حوزه است.
خادم با بیان اینکه بسیار مشتاق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده کنیم و این امر هم اکنون در اولویت کاری وزارت قرار گرفته است.
در این آیین از خسرو منعمی مدیرکل سابق ورزش و جوانان قدردانی و کوروش بهادری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی 🆔 @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
3007/6042/ خبرنگار: ربابه صانعی

http://www.banounews.ir/fa/News/19266/خادم-40-درصد-فضاهای-ورزشی-باید-در-اختیار-بانوان-قرار-گیرد
بستن   چاپ