آریا بانو
دختران ایرانی راهی بازی‌های کافا می‌شوند
يکشنبه 10 شهريور 1398 - 22:25:23
آریا بانو - سرمربی تیم ملی زیر 15 سال بانوان ایران نام بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوی این تیم را اعلام کرد.

در ادامه رقابت های منطقه ای کافا، تیم زیر 15 سال دختران نیز حضور خواهند یافت. در حالی که پیش از این دو تیم نوجوانان و جوانان ایران راهی این رقابت ها شدند حالا نوبت به دختران نوجوان رسیده تا با حضور در این بازی ها خود را بیازمایند.
به همین دلیل شادی مهینی، سرمربی این تیم نام بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در بازی ها اعلام کرد و بدین ترتیب سیده فاطمه یوسفی، روژین تمرینان، فاطمه براتی، مریم امیدی، ماهک علی رضایی، مبینا خلیلی دستجردی، محدثه زلفی، سوینچ سلیمانی، زینب شعبانی یگانه، کیمیا عباس زاده، دیانا نوروزی، نازنین زهرا منصور الوارث، الهه افشار دوست، نادیه فلاح، نفیسه منتشلو، شیما کرد زنگنه، آریانا جوزانی، نسترن اسدی، ستایش شیرازی، فاطمه زید آبادی، غزل مرشدی نیکنام، حسناپرویزی، آرمینا محمدخانی راد، فاطمه جعفر نوده، سیده زینب هاشمی و بیتا ملاعلی اکبری بازیکنانی هستند که خود را برای بازی مورد نظر آماده خواهند کرد.
اردوی تدارکاتی دختران زیر 15 ساله ایران از 11 تا 19 شهریور ماه در تهران و در مجموعه الیاف برگزار خواهد شد و پس از آن راهی ازبکستان برای برگزاری این رقابت ها خواهند شد. بازی هایی که از 19 تا 26 شهریورماه در ازبکستان برگزار خواهد شد.
تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان که پیش از این در رقابت های فوق حضور پیدا کرده بودند در نهایت موفق به به دست آوردن مقامی نشدند اما تیم ملی جوانان ایران در این دیدارها توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/192899/دختران-ایرانی-راهی-بازی‌های-کافا-می‌شوند
بستن   چاپ