آریا بانو
لیگ برتر فوتسال بانوان/
شهروند ساری امیدوار به کسب نتایج بهتر در بازی‌های بعدی لیگ است
پنجشنبه 14 شهريور 1398 - 11:17:07
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - ساری - سرمربی تیم شهروند ساری گفت: هرچند این تیم لیگ برتر فوتسال را با شکست در 2 بازی آغاز کرده ولی با برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه این رویه در بازی‌های بعدی تغییر می‌کند و کسب نتایج بهتر دور از انتظار نیست.

لیگ برتر فوتسال بانوان از 25 مرداد با حضور 14 تیم نامی نو اصفهان، رهیاب گستر تهران، سایپا تهران، هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری اهواز، پارس آرا شیراز، پویندگان صنعت فجر شیراز، دریژنو فرخشهر، دختران کویر مس کرمان، مس رفسنجان، شهرداری رشت، صنعت سرد خزر گیلان و شهروند ساری آغاز شد.
شهروند ساری به عنوان تنها نماینده فوتسال بانوان مازندران در این رقابت ها حضور دارد و در هفته دوم و سوم در مقابل ستارگان دشت ورامین و پارس آرا شیراز شکست را پذیرفت. هفته اول برای این تیم بازی برگزار نشد.
فائزه جعفرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در توضیح دلیل 2 باخت تیمش در این لیگ گفت: تا یک هفته قبل از برگزاری لیگ، شهروند ساری درگیر رقابت های جوانان و بزرگسالان بود و این مساله باعث شده که از توان بدنی بازیکنان برای حضور در لیگ برتر بکاهد.
وی ادامه داد : برای رسیدن به آمادگی و حضور در لیگ برتر فوتسال مجبور به انجام تمرینات سخت و فشرده شدیم که این مساله برای بازیکنان استرس زا بود و بر بازی آنها نیز تاثیر گذاشت.
به گفته سرمربی تیم فوتسال بانوان شهروند ساری همچنین در بازی های قبلی 2 نفر از بازیکنان کلیدی تیم مصدوم بودند که در حال حاضر با رفع مصدومیت این بازیکنان و حضور در بازی های بعدی می توانیم روی توان آنها برای رسیدن به نتایج مطلوب تیم در آینده خوشبین باشیم.
وی بکارگیری بازیکنان غیر بومی و ماهر به عنوان یکی از امتیازهای تیم شهروند ساری در این لیگ دانست و ادامه داد : حضور بازیکنانی که سابقه حضور در تیم های لیگ برتری را داشته اند مجموعه مدیریت و مربیان تیم را برای دستیابی به کسب نتایج مطلوب در بازی های بعدی امیدوارتر کرده است.
جعفرزاده اضافه کرد : با برنامه ریزی های آماده سازی که برای تیم چیده شده است می توانیم این قول را بدهیم که در بازی های آینده با آمادگی بیشتر و با هدف پیروزی و کسب نتایج به میدان می رویم.
رویایی با تیم های دارای بازیکنان ملی پوش
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهروند ساری همچنین در تشریح ویژگی های امسال این لیگ گفت: پراکندگی و حضور بازیکنان ملی پوش در اکثر تیم های حاضر در این لیگ را می توان یکی از نکات و ویژگی های آن دانست در حالیکه در لیگ سال گذشته تنها معدودی از تیم ها چنین بازیکنانی را در اختیار داشتند.
وی ادامه داد: می توان از لیگ برتر فوتسال امسال بانوان به عنوان لیگ رویایی ملی پوشان نام برد که این مساله می تواند در سطح کیفی بازی ها و حتی کسب نتایج تاثیر بگذارد.
جعفرزاده امیدوار است که با ترکیب جوان و ماهری که تیم اش دارد نتایج خوب و قابل قبولی در این لیگ کسب کند و این سهمیه مازندران را در لیگ ماندگار بکند.
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا ساعت 11 در سالن سید رسول حسینی ، شهروند ساری به مصاف دریژنو فرخ شهر می رود.
/1899/2096

http://www.banounews.ir/fa/News/195162/شهروند-ساری-امیدوار-به-کسب-نتایج-بهتر-در-بازی‌های-بعدی-لیگ-است
بستن   چاپ