آریا بانو
خانم‌ها این 6 عادت‌ اشتباه را ترک کنید!
شنبه 16 شهريور 1398 - 12:06:56
آریا بانو -
خانم‌ها این 6 عادت‌ اشتباه را ترک کنید!
٣٩٨
٠
خراسان / برخی از خانم ها به بهانه‌های غیر‌منطقی بهداشت و سلامت خود را نادیده می‌گیرند. به همین منظور در این جا به چند عادت مضر برای سلامت آن‌ها اشاره می‌کنیم تا بدانند از چه کارهایی باید پرهیز کنند تا سالم بمانند.
از پوشیدن لباس زیر‌های نامناسب خودداری کنید
بهتر است از لباس‌ زیر نخی استفاده کنید. چرا که این نوع لباس‌ها بخشی از رطوبت را از خود عبور می‌دهند و مانع عفونت‌های قارچی می‌شوند. پوشیدن لباس‌زیرهای تنگ هم یکی از اشتباهاتی است که میزان این آسیب‌ها را افزایش می دهد. دقیقا به همین دلیل است که زمان انتخاب لباس باید به اندازه مناسب آن دقت کنید.
لباس‌های خیس عرق را سریع دربیاورید
قارچ‌ها تمایل دارند در محیط گرم و مرطوب رشد کنند و می‌توانند به عفونت منجر شوند بنابراین باید بلافاصله پس از ورزش یا پیاده‌روی، لباس هایتان را تعویض کنید. با توجه به شایع بودن عفونت‌های قارچی در بین زنان، توصیه می‌شود با لباس‌هایی ورزش کنید که کمتر منجر به عرق شود یا بلافاصله پس از تمرین و پیاده‌روی لباس زیر 100درصد پنبه‌ای بپوشید.
استفاده از کفش‌های پاشنه‌بلند
کفش‌های پاشنه‌بلند به دلیل شیک‌تر بودن در میان برخی خانم‌ها بسیار متداول است. خبر بد این که این کفش‌ها روی حالت اندام اثر می گذارد، به مفصل‌ها فشار می‌آورد و باعث بیماری‌هایی مثل آرتروز، چکشی‌شدن انگشتان پا، کمردرد و آسیب‌های تاندونی می‌شود.
از لنزهای رنگی چشم استفاده نکنید
استاندارد نبودن برخی از لنزهای‌رنگی، نبودن محیط مناسب برای نگهداری، آگاهی‌نداشتن از روش‌های به کارگیری، استریل‌ نکردن قبل از استفاده یا حتی استفاده از لنزهای دیگران موجب ایجاد زخم قرنیه و عفونت‌های چشمی و حتی موجب از بین رفتن دایمی بینایی می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/195857/خانم‌ها-این-6-عادت‌-اشتباه-را-ترک-کنید!
بستن   چاپ