آریا بانو
کارت بازی دو تیم فوتسال زنان باطل شد
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 15:33:37
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی کارت‌های صادر شده برای تمام عوامل تیم‌های فوتسال زنان شهروندساری و دریژنو فرخشهر را باطل کرد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان 15 شهریورماه به میزبانی شهر ساری برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با نتیجه 5 بر 3 برابر حریف به برتری برسد. این در حالی است که در جریان دیدار این دو تیم چند تماشاگر مرد با فحاشی و درگیری با یکدیگر سبب اختلال در برگزاری مسابقه شدند.
امروز (یکشنبه) نیز با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مسئول حراست، نماینده کمیته انضباطی و مسئولان فوتسال در محل سازمان لیگ فوتسال به جزئیات و تخلفات احتمالی در مسابقه این دو تیم رسیدگی شد.
برهمین اساس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تاکنون هیچ کدام از رقابت‌های فوتسال زنان با حضور مردان غیر مسئول انجام نشده است. اما در سالن مسابقه دیدار دو تیم یاده شده، یک نفر به عنوان مسئول سالن و از هر تیم نیز 2 نفر به عنوان مسئول رسانه و مدیر فنی بخش اینترنتی مسابقات با مجوز های قبلی حضور داشتند و با یکدیگر درگیر شدند. کمیته انضباطی نیز با رسیدگی فوق العاده و صدور دستور موقت، متخلفین را از همه فعالیت‌های حوزه مأموریت خود محروم کرد.
همچنین بعد از ابطال کارت‌های کادرفنی و بازیکنان دو تیم مقرر شد سایر کارت‌ها توسط نهاد نظارتی مرتبط تا 72 ساعت آینده مورد بررسی قرار گیرد. فدراسیون فوتبال نیز به همه هیأت های فوتبال استان‌ها موازین اخلاقی و شرعی را ابلاغ کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/196481/کارت-بازی-دو-تیم-فوتسال-زنان-باطل-شد
بستن   چاپ