آریا بانو
اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا چه کسانی هستند؛ این 2 زن را بشناسید
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 17:15:47
آریا بانو -
اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا چه کسانی هستند؛ این 2 زن را بشناسید 3
١١٥
٠
دینو / اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا چه کسانی هستند؟ درباره آن‌ها چه می‌دانید؟ آیا تا به حال نام این 2 زن را شنیده‌اید؟ در ادامه با ما همراه باشید.
اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا چه کسانی هستند
اولین خواهران ژنرال، سرلشکر «ماریا بارت» با سرتیپ «پائولا لودی» در زمان مراسم ارتقاء سرهنگ لودی در کلوپ نیروی دریایی کشور در آرلینگتون، وزارت امور کهنه‌سربازان ایالات متحده آمریکا در 12 ژوئیه 2019، مقابل دوربین قرار می‌گیرند.
سی ان ان گزارش می‌دهد: ارتش آمریکا نمونه‌های معروف بسیاری از ژنرال‌های برادر دارد. اما خواهران؟ اکنون این یک داستان دیگر است. سرلشکر ماریا بارت و خواهر کوچکترش سرتیپ پائولا لودی همان طور که ارتش معتقد است، اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا هستند.
مشکلات اولین خواهران ژنرال ارتش
همان طور که می‌دانید، زنان بعضی اوقات نام خانوادگی خود را بعد از ازدواج تغییر می‌دهند. به همین دلیل ارتش مجبور است که تمامی زنان ژنرال و خواهر و برادرهای او را بررسی نماید. آن‌ها باید نام‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مشخص کنند که آیا دو نفر خواهر هستند یا خیر. سخنگوی ارتش درباره این موضوع به سی ان ان گفت:
انجام این کار امکان‌پذیر نیست. اما از آنجایی که تعداد زیادی ژنرال زن وجود ندارد، مطمئن هستیم که این دو، اولین خواهران ژنرال ارتش آمریکا هستند.
ارتش آمریکا تا زمان تاسیس سپاه پرستاری ارتش در سال 1901 شروع به پذیرش زنان در رده‌های خود نکرده بود.
سرلشکر ماریا بارت را در حال معرفی سرتیپ پائولا لودی
تصویر بالا سرلشکر ماریا بارت را در حال معرفی سرتیپ پائولا لودی نشان می‌دهد. یک کلاه با نشان درجه تک ستاره به عنوان ادای احترام به تاریخ زنان خدمتگذار در ارتش، به او اهدا می‌شود. لحظه تاریخی خواهرانی که به عنوان افسران ژنرال خدمت می‌کنند، دیدنی است.
زندگی زوج خواهر ژنرال
سرلشکر بارت، فرمانده کل NETCOM است. وی با مدرک لیسانس هنر در روابط بین‌الملل از دانشگاه Tufts فارغ‌التحصیل شد. همچنین توانست از طریق برنامه ROTC ارتش به عنوان ستوان دوم در سال 1988 مامور شود. خواهر کوچک‌تر او سرتیپ ژنرال لودی، در ماه ژوئیه 2019 ارتقاء درجه یافت. او اکنون معاون رئیس ستاد عملیات در دفتر جراح کل است. لودی فارغ‌التحصیل افتخارآمیز دانشکده جنگ نیروی دریایی می‌باشد. او با مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی، هنرهای نظامی و علوم و امنیت ملی و مطالعات استراتژیک فارغ‌التحصیل شده است.
این خواهران در فرانکلین، ماساچوست، جایی درست در خارج از بوستون بزرگ شده‌اند. آن‌ها از لحاظ سنی بسیار به هم نزدیک هستند. به طوری که حتی در دبیرستان نیز در یک تیم با هم فوتبال بازی می‌کردند. در حالی که سرتیپ لودی همیشه می‌خواست یک سرباز باشد، سرلشکر بارت، همواره دانشکده هنر یا خدمات خارجی را در نظر می‌گرفت. بارت معتقد است حرفه سایبری وی با ارتش، تقریبا اتفاقی بوده است.
خواهران ژنرال و مادرشان
چه چیزی بهتر از این؟ این مجموعه تاریخی از ژنرال‌های خواهر حتی ممکن است به نقطه عطف دیگری منتهی شود. پیش‌بینی می‌شود بازتاب این خبر بسیار مثبت باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/196532/اولین-خواهران-ژنرال-ارتش-آمریکا-چه-کسانی-هستند؛-این-2-زن-را-بشناسید
بستن   چاپ