آریا بانو
نکات زیبایی و جوان ماندن در 40 سالگی
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 11:17:26
آریا بانو -
نکات زیبایی و جوان ماندن در 40 سالگی
٠
٠
نمناک / شما میتوانید انتخاب کنید که جوان بمانید یا پیر شوید, امروزه جوان ماندن دست خودتان است و 40 سالگی خیلی زود است برای پیر شدن. اگر نمیدانید چگونه در 40 سالگی زیبا و جوان بمانید راه هایی را به شما معرفی میکنیم که به این زودی پیر نشوید و زیبا بمانید پس با ما همراه باشید.
آرایش صورت مناسب سن
هر ده سال که از سن شما میگذرد باید تغییرات اساسی در سبک آرایش تان بوجود بیاورید زیرا پوست تان دچار تغییرات میشود پس شما باید آرایش مناسب پوست تان را پیدا کنید. آرایش صورت در 40 سالگی باید ساده باشد زیرا شما دیگر یک دختر بیست ساله نیستید سعی کنید به رنگ های ملایم آرایش کنید. کرم پودری که زیاد با رنگ پوست تان تفاوت نداشته باشد را انتخاب کنید, کمی ریمل بزنید و با یک رژلب ملایم آرایش تان را تکمیل کنید.
کرم شب بزنید
کرم شب خاصیت ضد پیری دارد و پوست را بازسازی میکند به همین دلیل فرایند پیری را به تاخیر می اندازد پس کرم شب فراموش نشود.
خداحافظی با موهای زائد
موهای زائد را به روش اپیلاسیون از بین ببرید, از آنجایی که با افزایش سن موهای زائد بیشتر میشود شما باید به طور منظم هر چند وقت یکبار موهای زائد را اپیلاسیون کنید تا جوانی را در خود زنده کنید.
رنگ موی مناسب
در 40 سالگی حتما موهای سفید بین موهای خانم ها دیده میشود برای جوان و زیبا ماندن باید موهای سفید را بپوشانید پس بهترین راه رنگ کردن موها است, رنگ موهای بلوند مناسب شما نیستند سعی کنید رنگ مویی انتخاب کنید که به رنگ موهای خودتان نزدیک باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/196748/نکات-زیبایی-و-جوان-ماندن-در-40-سالگی
بستن   چاپ