آریا بانو
به روز‌ترین انواع مدل ژیله مردانه و پسرانه
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 18:07:44
آریا بانو -
به روز‌ترین انواع مدل ژیله مردانه و پسرانه 38
١٠٢
٠
ستاره / ژیله یا جلیقه بافتنی مردانه در واقع پوششی گرم برای قسمت‌های بالا تنه و بدون آستین است. ژیله بر روی پیراهن و در زیر کت قرار می‌گیرد. چیزی که در همه بافت انواع مدل ژیله مردانه مشترک است این است که قسمت جلو در همه‌ی آن‌ها به صورت جلوبسته یا دکمه دار است و بدون آستین هستند، اما در مدل یقه، مدل تنه و نوع و طرح بافت با هم تفاوت دارند. فرق ژیله با جلیقه نیز در بافتی بودن ژیله است؛ در صورتی که جلیقه می‌تواند بافت یا دوختی از انواع پارچه‌ها باشد.
از رایج‌ترین یقه‌ها برای ژیله بافت، یقه هفت است. لباسی که در زیر ژیله یقه هفت بهتر است مورد استفاده قرار گیرد، پیراهن یقه دار است؛ به گونه‌ای که یقه‌های پیراهن از یقه ژیله بیرون مانده و خودنمایی می‌کند. می‌توانید از سایر پیراهن‌ها، از جمله پیراهن یقه ایستاده نیز در زیر ژیله خود استفاده کنید. بهتر است برای بالا بردن جذابیت بصری نیز رنگ ژیله را با پیراهن و شلوار ست کنید و ترکیب رنگ‌ها نیز با هم همخوانی داشته باشند. در این مطلب نمونه‌هایی از به‌روزترین انواع مدل ژیله مردانه را قرار داده‌ایم.
ست کردن انواع مدل ژیله مردانه
ترکیب کردن ژیله مردانه با لباس‌های مناسب می‌تواند به شما ظاهر و تیپی خاص و متفاوت بدهد. ژیله را می‌توان با کت و شلوار و یا کت اسپرت ترکیب کرده و آن را با رنگ مکمل شلوار یا کت ست کرد. در صورتی که اندام ورزشکاری و مناسبی دارید می‌توانید بافت ژیله را با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای و یک پیراهن مناسب بپوشید. زمانی که از ژیله بافتنی استفاده می‌کنید در واقع تضاد بین پیراهن و شلوار را رفع کرده و استایل خود را به سمت ساده به نظر رسیدن بیشتری سوق می‌دهید.
مدل ژیله مردانه
در ادامه تصاویری از مدل‌های متنوع ژیله مردانه را برای شما قرار داده ایم تا ببینید و ایده بگیرید.

http://www.banounews.ir/fa/News/196914/به-روز‌ترین-انواع-مدل-ژیله-مردانه-و-پسرانه
بستن   چاپ