آریا بانو
محمد زند وکیلی: هیچ خواننده‌ای از فروش آلبوم سود نمی‌برد
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 10:49:46
آریا بانو - زندوکیلی این روزها به عنوان آهنگساز با خوانندگانی همچون امید حاجیلی، حامد همایون، محمد علیزاده و علی زند وکیلی کار می‌کند.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد زندوکیلی خواننده و آهنگساز در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول تولید چند تک‌آهنگ هستم. بنده مدتی است یک نام هنری به نام زندیار برای خودم انتخاب کردم و تاکنون با این نام دو قطعه در فضای مجازی منتشر کردم و قطعاً پس از ایام سوگواری محرم و صفر حدود سه قطعه دیگر نیز منتشر خواهم کرد.
وی افزود: در این قطعات محسن نامدار به عنوان تنظیم کننده حضور دارند و الهام صفاریان، روزبه بمانی، افشین مقدم و بنده ترانه‌سرایان قطعات هستیم. ضمن این که در حال حاضر مشغول آهنگسازی برای خوانندگان دیگری همچون امید حاجیلی، حامد همایون، محمد علیزاده و علی زند وکیلی نیز هستم.
او همچنین در مورد انتشار آلبوم و تولید موزیک‌ویدئو هم گفت: در حال حاضر قصد انتشار آلبوم ندارم به دلیل اینکه در کشور ما تقریباً هیچ خواننده‌ای از فروش آلبوم سودی نبرده است، اما به دلیل این که آلبوم موسیقی رزومه و شناسنامه هر خواننده است، قطعاً در آینده و پس از عقد قرارداد با تهیه کنندگان موسیقی، آلبومی را تولید و منتشر خواهم کرد. ضمن اینکه قرار است به زودی موزیک ویدئو قطعه "دستای منو بگیر" را تولید و منتشر کنیم.
زندوکیلی در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز بیان کرد: در حال حاضر برای برگزاری کنسرت با یک شرکتی قرارداد دارم، اما متأسفانه با این شرکت دچار مشکل شده‌ایم و به همین دلیل است که در چند سال گذشته کنسرتی برگزار نکردم اما اگر با این شرکت به نتیجه لازم برسیم، حتماً تا پایان سال جاری کنسرت‌هایی را در تهران برگزار خواهم کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/197370/محمد-زند-وکیلی--هیچ-خواننده‌ای-از-فروش-آلبوم-سود-نمی‌برد
بستن   چاپ