آریا بانو
فراخوان چهارمین مسابقه بین‌المللی کارتون صربستان
چهارشنبه 20 شهريور 1398 - 16:03:33
آریا بانو - چهارمین مسابقه بین‌المللی کارتون صربستان با موضوع "کودکان و حیوانات" برگزار می‌شود.


سرویس تجسمی هنرآنلاین: انجمن هنرمندان هنرهای زیبا و تزئینی و طراحان صربستان (اولوپودس) بلگراد، با همکاری باغ‌وحش بلگراد برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارند.
حضور تمامی هنرمندان از سراسر جهان در این رویداد هنری آزاد است. هر شرکت می‌تواند حداکثر 5 اثر به جشنواره ارسال کند، آثار ارسالی می‌بایست در اندازه A4، فرمت JPG، رزولوشن 250dpi و حداکثر حجم 3 مگابایت ارائه شود. آثار ارسالی نباید قبلا برنده جایزه شده باشند.
گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول مبلغ 1000 یورو، نفر دوم 500 یورو و به نفر سوم مبلغ 300 یورو به عنوان جایزه اهدا می‌کند. همچنین چندین جایزه ویژه و دیپلم افتخار نیز به منتخبین اهدا می‌شود و تصاویر آثار منتخب در کاتالوگ مسابقه منتشر خواهد شد.
علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌بایست حداکثر تا تاریخ 29 شهریور سال جاری آثار خود را به همراه نام کامل، ایمیل، آدرس و بیوگرافی هنرمند در قالب فایل ورد به نشانی info@animalcartoon.net ارسال کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.irancartoon.com/site/contests/the-4th-international-contest-animalcartoon-2019 مراجعه کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/197564/فراخوان-چهارمین-مسابقه-بین‌المللی-کارتون-صربستان
بستن   چاپ