آریا بانو
له شدن پراید و سرنشیناش با پارک در حاشیه بزرگراه
شنبه 23 شهريور 1398 - 22:12:02
آریا بانو -
له شدن پراید و سرنشیناش با پارک در حاشیه بزرگراه 2
k ٤٩
٤٦
باشگاه خبرنگاران / فرمانده نجات ایستگاه 9 آتش نشانی مشهد گفت: تصادف شدید بین خودروی پراید و سمند منجر به جان باختن یک خانم و جراحت شدید سه سرنشین خودرو شد.
سرآتش نشان دوم قاسم سویزی فرمانده نجات ایستگاه 9 آتش نشانی مشهد گفت: امروز پنجشنبه در پی تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه 125 مبنی بر وقوع تصادف شدید بین یک دستگاه پراید و سمند، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 9 به محل حادثه در کیلومتر 5 اتوبان شهید شوشتری اعزام شد.
او با بیان اینکه تصادف شدیدی بین دو دستگاه سواری سمند و پراید به وقوع پیوست، ادامه داد: یک خانم از سرنشینان پراید بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سه نفر دیگر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه نیز به شدت مجروح شده اند.
فرمانده نجات ایستگاه 9 آتش نشانی مشهد گفت: بلافاصله امدادگران آتش نشانی با همکاری تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل مصدومان را به آمبولانس منتقل کرده تا به مراکز درمانی اعزام شوند و سپس پیکر فرد فوت شده را از لابه‌لای آهن پاره‌های پراید خارج و تحویل عوامل انتظامی دادند.
طبق گفته شاهدان خودروی پراید بعلت تمام کردن سوخت جهت تهیه بنزین خودرو را در حاشیه پارک و به پمپ بنزین مراجعه می کند که پس از برگشت با این صحنه دلخراش مواجه می‌شود.
علت دقیق وقوع این حادثه دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

http://www.banounews.ir/fa/News/199748/له-شدن-پراید-و-سرنشیناش-با-پارک-در-حاشیه-بزرگراه
بستن   چاپ