آریا بانو
سپاهان از هر نام دیگری بزرگتر است
پنجشنبه 28 شهريور 1398 - 09:28:42
زنان خبر
آریا بانو - مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد موضوع جدایی الهام فرهمند و اظهارات وی و نیز ترک همکاری با سمیه شهبازی سرمربی پیشین این تیم توضیح داد.

به گزارش بانو نیوز ، درباره موضوع جدایی الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان مایل است از زحمات الهام فرهمند در دو سالی که در سپاهان حضور داشته قدردانی کند.
او ادامه داد: در مورد اظهارات فرهمند، چه بهتر بود که ایشان این موضوعات را به عنوان مواردی درون خانوادگی در داخل مجموعه حل می کرد و بیان کردن این موارد در فضای شبکه های اجتماعی که فضایی غیر رسمی و غیر قابل تایید است قابل قبول نیست. سپاهان برای ایشان آرزوی موفقیت دارد و بر خلاف میل ایشان را در اختیار نخواهیم داشت.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد قطع همکاری باشگاه با سمیه شهبازی سرمربی پیشین سپاهان گفت: باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری با خانم شهبازی با ایشان وارد مذاکره شد اما توافقی به دست نیامد و علت این عدم توافق موارد فنی بود و امکان تحقق خواسته های طرفین وجود نداشت.
باقری همچنین عنوان کرد: باشگاه سپاهان از تلاش های سمیه شهبازی در تیم فوتبال بانوان باشگاه قدردانی می کند. خروج بازیکنان و مربیان در هر فصل اتفاقی طبیعی است و سپاهان از هر نام دیگری بزرگتر است.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/201745/سپاهان-از-هر-نام-دیگری-بزرگتر-است
بستن   چاپ