آریا بانو
یک روز از زندگی تونی رابینز
سه شنبه 25 مهر 1396 - 1:55:18 PM
بدونیم - گوناگون
بانو نیوز - تونی رابینز 57 سال دارد و معمولا 16 ساعت در روز کار می کند. او معمولا 3 تا 5 ساعت می خوابد، و روزش را با 10 دقیقه ورزش شروع می کند. او عملا همیشه با یک گروه هت تا ده نفری کار می کند که همیشه در سراسر دنیا با جت شخصیش همراهیش می کنند. انرژی که روی صحنه از تونی رابینز می بینید بازی نیست – او این انرژی را به تمام جنبه های زندگی خود منتقل کرده.
این مربی و مشاور در یک سال برای شرکت در 60 گردهمایی در دنیا به سفر می پردازد ( این مناسبت ها از چند ساعت هستند تا چند روز ) به تورهای رسانه ای برای آخرین پروژه های خود می رود، روی 33 کمپانی که در آنها سرمایه گذاری کرده نظارت می کند، با صاحبان کسب و کار و تیم های ورزشی حرفه ای مشورت می کند و همچنین روی لیست کوچکی از مشتریان خصوصی اش کار می کند.
وقتی در مسیر است شب ها فقط چند ساعت می خوابد و تا جایی کار می کند که از پا می افتد.
تونی رابینز در 57 سالگی به جای استراحت لیست مسئولیت های خود را افزایش داده و روزانه برای خود برنامه ای دارد که در پیش بردن این سبک زندگی پر مشغله کمکش می کند.
در این مقاله به خانه رابینز در فیجی می رویم جایی که او میزبان برندگان یک رقابت کسب و کار است ( رقابت shopify ).
رابینز عادت دارد همیشه آخرین دقایق در تقویم کاری خود تغییر ایجاد کند و بار کاری او آنقدر تنوع دارد که هر روزش با روز دیگر متفاوت است. اما این بار به ما اجازه داده تا با برخی تمایلاتی که هر روز انجامشان می دهد آشنا شویم.
رابنیز معمولا بعد از اینکه 3 تا 5 ساعت می خوابد حدود 7 تا 9 صبح بیدار می شود. صبح خودش را با 10 دقیقه ورزش شروع می کند که معمولا در هوای آزاد انجام می دهد.
یک روز از زندگی تونی رابینز
او تمرین خود را با چند ورزش تنفسی آغاز می کند و سپس به سراغ مدیتیشن برای آرام کردن ذهنش می رود. در این مدیتیشن روی چیزی تمرکز می کند که به خاطرش قدردان است و همچنین چیزی که می خواهد بدست بیاورد.
رابینز روزانه 16 ساعت کار می کند و در این بین کلی روی صحنه می دود و می پرد بنابراین باید خود را روی فرم نگه دارد. چهار سال پیش او یک مربی تمام وقت برای خود استخدام کرد به نام بیلی بک.
یک روز از زندگی تونی رابینز
بک یک مربی فوق العاده است که با با کسانی مانند دواین جانسون ( راک )، بازیکنان هاکی، فوتبال آمریکایی، بوکسرها و مبارزان UFC کار کرده است.
بک نزدیک خانه اصلی رابینز در ساحل پالم و خانه اش در نامالِ فیجی یک خانه دارد و یکی از اعضای گروه رابنیز به حساب می آید. او تقریبا هر روز رابینز را تمرین می دهد و تنها در ماه چند روز استثناً تمرین تعطیل است.
قبل از هر اجرا، رابینز مدتی را با یادداشت هایی که به همراه تیمش آماده کرده سپری می کند. و اگر روی استیج برود روی یک ترامپولین کوچک بالا و پایین می پرد تا خونش را به جریان بیندازد.
یک روز از زندگی تونی رابینز
مراسم هایی که در آن شرکت می کند یک ساعت و نیم طول می کشد یا شاید به صورت بخش بخش در سه و نیم روز به طول بینجامد.
برای جلساتی مانند آزاد کردن انرژی درون یا قراری با سرنوشت رابینز از ساعت 9 صبح تا 10 صبح با تماشاچیانش کار می کند.
یک روز از زندگی تونی رابینز
رابینز برای موارد خاص حضور افراد را رایگان می کند اما برای مثال یک بلیط برای جلسه رها کردن قدرت درون از 650 تا 3000 دلار است.
اعضای گروه رابینز که حلقه داخلی او به حساب می آیند همیشه همراهش هستند. این افراد را 7 تا 10 نفر تشکیل می دهند.
یک روز از زندگی تونی رابینز
این افراد شامل دستیار شخصی، مدیران شرکت هایش و مربی اش بیلی می شوند.
رابینز از 30 سالگی شروع به کرایه پرواز های شخصی کرد اما در سال 2015 بالاخره جت شخصی خودش را خرید.
یک روز از زندگی تونی رابینز
رابینز در سال 2016 به مجله Business Jet Traveler گفت بعد از اینکه جت شخصی خودش را خریده قبل از اینکه به خانه اش در فلوریدا برگردد طی 21 روز به هر جایی که سمینار داشته سفر کرده، برزیل، تورنتو، لاس وگاس، سیدنی، هند و لندن و حتی این فرصت را داشته تا 2 روز را در خانه دیگرش که در نامال است بگذراند.
رابینز می گوید گلف باز خوبی نیست اما وقتی به امارتش در فیجی می رود از بازی گلف لذت می برد.
یک روز از زندگی تونی رابینز
رابینز همچنین وقتی 20 سال داشته یک راننده آماتور مسابقات ماشین سواری بوده. او می گوید به همراه مربی اش در جاده های برفی سوئد رانندگی کرده، جایی که اگر کنترلت را از دست بدهی تصادفی وحشتناک انتظارت را می کشد.
رابینز و همسرش سیج در سال 2001 با هم ازدواج کردند و او همیشه به همراه رابینز به مسافرت می رود و گاهی نیز در مراسم و مصاحبه هایش نقش دارد.
یک روز از زندگی تونی رابینز
رابینز همچنین طوری برای خود برنامه ریزی کرده که در طول سال مدتی را با چهار فرزند بزرگش، بردارش، خواهرش و فرزند خوانده هایش بگذراند.
رابینز برای خانه اش تخت های بسیار بزرگ سفارش داده است. او حدود ساعت 2 یا 3 بامداد به خواب می رود و گفته می شود 4 بامداد نیز برایش استاندارد است.
یک روز از زندگی تونی رابینز
خب دیگه رابینز خوابید منتظر چی هستید؟ تموم شد مقالمون خدافظ K

http://www.banounews.ir/fa/News/20471/یک-روز-از-زندگی-تونی-رابینز
بستن   چاپ