آریا بانو
دیدار ابتکار با بانوان قهرمان مسابقات پاراالمپیک/ برای مناسب سازی فضاهای شهری اقداماتی انجام شده است
سه شنبه 25 مهر 1396 - 5:02:00 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - تهران- ایرنا- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار با بانوان قهرمان مسابقاتی پاراالمپیک گفت: اقدامات جدی برای مناسب سازی فضاهای شهری در کشور انجام شده ولی هنوز راه زیادی در این راستا باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از ورزشکاران بانوی قهرمان پاراالمپیک ابراز امیدواری کرد با کمک دولت مشکلات این ورزشکاران به ویژه از نظر مالی رفع شود تا همچنان قهرمانی و موفقیت این افراد را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: خوشحالم که در کنار بانوان قهرمان در پاراالمپیک در بخش معلولان و جانبازان هستم، شما با استعدادی که در عرصه ورزشی دارید مدال های ارزشمندی را به دست آورده اید البته زحماتی که برای پیشبرد ورزش بانوان از سوی معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان انجام داده شده قابل تقدیر است.
وی بیان داشت:همه شما قهرمانان و کسانی که با وجود معلولیت و جانبازی تلاش می کنید تا برای کشور افتخارآفرینی کنید برای ما ارزشمند هستید چون با وجود معلولیت و جانبازی که دارید خوشبختانه اعتقاد ندارید که این موضوع برای شما محدودیت ایجاد می کند.
ابتکار ادامه داد: این بانوان ورزشکار و دیگر بانوان می توانند استعدادهای خودشان را نشان دهند تا دیگران بانوان هم قدر توانمندی ها و سلامتی خودشان را بیشتر بدانند.
ابتکار ادامه داد: با تلاش، همت و انگیزه بالایی که این افراد دارند به طور یقین می توانند همچنان موفق شوند و در سطح جامعه و قهرمانی بدرخشند.
وی اضافه کرد: این ورزشکاران راه را برای شکوفایی استعدادهای خودشان باز کردند و افق بالایی را در زندگی کاری و ورزشی خودشان ترسیم کردند و امید را به وجود آورده اند و این امید خیلی برای ما ارزشمند است.
وی درباره مشکلات و پیشنهاداتی که بانوان ورزشکار ارائه دادند نیز افزود: پیشنهادات شما قابل پیگیری است و امیدواریم بتوانیم یا همکاری شهرداری ها و شوراهای اسلامی این مشکلات را به حداقل برسانیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/20501/دیدار-ابتکار-با-بانوان-قهرمان-مسابقات-پاراالمپیک--برای-مناسب-سازی-فضاهای-شهری-اقداماتی-انجام-شده-است
بستن   چاپ