آریا بانو
پیروزی استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال بانوان
جمعه 28 مهر 1396 - 5:25:07 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - ساری - ایرنا - تیم فوتسال استقلال ساری در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور در خانه صاحب پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در هفته دوم این مسابقات تیم استقلال ساری ظهر جمعه در خانه میزبان تیم پیام نور سیرجان بود و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و به نخستین پیروزی این فصل دست یافت.
شاگردان " نجمه مسلمی" در تیم استقلال ساری نیمه نخست این مسابقه با برتری کامل و ایجاد موقعیت های گل ساز ، تیم سیرجان را به شدت تحت فشار قرار دادند و سرانجام در پایان این نیمه با 2 گل " راحله جباری" و " پردیس فرزانه" با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم، دو تیم بازی متعالی را به نمایش گذاشتند و چند موقعیت به روی دروازه هر دو تیم 2 گل به ثمر رسید که سهم استقلال ساری و پیام نور سیرجان هرکدام یک گل بود.
گل سوم تیم استقلال در این دیدار توسط " مریم باقری " وارد دروازه تیم حریف شد.
تیم استقلال ساری که از مشکل مالی رنج می برد ، در پایان هفته دوم با باخت هفته نخست برابر کرمان و پیروزی برابر پیام نور سیرجان با کسب 3 امتیاز در میان های جدول رده بندی این مسابقات قرارگرفت.
تیم استقلال ساری در هفته سوم این مسابقات در دیداری بیرون از خانه روز چهارشنبه سوم مهر ماه به مصاف تیم مس رفسنجان می رود.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور 12 تیم برگزار می شود.
مازندران در فصل گذشته این مسابقات دو نماینده از بابل و نوشهر داشت.
خبرنگار : مهدی غلامی

http://www.banounews.ir/fa/News/20790/پیروزی-استقلال-ساری-در-لیگ-برتر-فوتسال-بانوان
بستن   چاپ