آریا بانو
آشنایی با فرهنگ ایثار برای زندگی دختران تأثیر گزار است
پنجشنبه 11 آبان 1396 - 10:21:49 AM
زنان خبر
بانو نیوز - بسیج دانش‌آموزی برای تربیت و بالا بردن پتانسیل‌های نوجوانان در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی تلاش‌های چشمگیری دارد تا آینده کشور را با آنان درخشان‌تر کند.

به گزارش بانو نیوز ، سرهنگ محمد بهرامی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بانو نیوز گفت: استقبال دانش آموزان بسیجی دختر برای حضور در مناطق دفاع مقدس بسیار خوب است.
وی افزود: آشنایی بافرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت می‌تواند برای زندگی دختران تأثیر گزار باشد.
بهرامی در مورد اعزام راوی خانم همراه با دانش‌آموزان دختر بیان کرد: دانش آموزان پایه نهم و دهم به بالا در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگ تحمیلی اعزام می‌شوند که همراه آنان راوی و روحانی خانم حضور دارند تا راهنما و جوابگوی کل سؤالات آنان باشند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه اماکنی که دانش آموزان دختر زیارت می‌کنند، فضاسازی یادمان‌ها، رزمایش فرهنگی رزمی و… متناسب دختران و حضور آنان است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران مسابقه دل نوشته، مسابقه عکس و اهدای جوایز، فرهنگ‌سازی و آشنا کردن دختران با فضای جنگ تحمیلی را ازجمله اقداماتی بیان کرد که در مدت‌زمان این اردوها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تعداد کاروان‌های اعزام‌شده دختران اذعان داشت: تاکنون 19 کاروان دانش آموزان دختر در سطح استان تهران به اردوهای راهیان نور اعزام‌شده‌اند که تعداد آن‌ها با عوامل اجرایی تقریباً 7 هزار نفر است.
بهرامی ادامه داد: در سطح استان تهران 170 هزار و 789 دانش‌آموز بسیجی داریم که با توجه به جمعیت هدف در مدارس روزبه‌روز این آمار در حال افزایش است؛ اعتقادداریم که همه دانش آموزان بسیجی هستند و فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی برای آنان برگزار می‌کنیم.
وی در مورد یکی از برنامه‌های مهم برای دانش آموزان دختر اظهار کرد: حدود 3 سال در قالب برنامه‌ای به نام «نهضت ما زنده‌ایم» با همکاری آموزش‌وپرورش شهدای شاخص دختر را برای آنان الگو قراردادیم.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی 36 هزار شهید را درراه میهن اسلامی، انقلاب و ارزش‌های آن اهدا کرده است و با بالا بردن پتانسیل‌های دانش آموزان و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی در راستای رفع محرومیت‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و… اقدامات خوبی انجام داده است.
وی در پایان فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به دانش آموزان که آینده‌سازان خوب کشور هستند تبریک گفت و برای آنان آرزوی سربلندی در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) داشت
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/22146/آشنایی-با-فرهنگ-ایثار-برای-زندگی-دختران-تأثیر-گزار-است
بستن   چاپ