آریا بانو
عضو تیم ملی کاراته بانوان؛
گلایه آویشن باقری از وزارت ورزش و جوانان
سه شنبه 30 آبان 1396 - 3:24:13 PM
ورزش بانوان
بانو نیوز - آویشن باقری گفت: تجلیلی که وزارت ورزش از ورزشکاران بزرگ‌سال به عمل می‌آورد بسیار متفاوت است با تجلیلی که از نوجوانان، جوانان و امیدها انجام می‌شود.


آویشن باقری
به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ آویشن باقری بانوی کاراته کای 19 ساله از انزلی، دارنده طلای امید‌های دختران در رقابت‌های جهانی اسپانیا در گفتگو با برنامه ایران دخت شبکه ورزش از نحوه ورودش به دنیای کاراته گفت: من در خانواده کاراته‌ای بزرگ شدم. پدر، برادر و عموهایم کاراته کار می‌کردند. از 4 سالگی فعالیت در این رشته را شروع کردم؛ یعنی حدودا 15 سال. آن زمان پدرم مربی من بود اما الان زیر نظر آمنه زکاله آموزش می‌بینم. 5 سالی هم می‌شود که عضو تیم ملی هستم.
عضو تیم ملی کاراته بانوان ادامه داد: امسال دو مسابقه بسیار مهم را پشت سرگذاشتیم، مسابقات آسیایی قزاقستان و مسابقات جهانی اسپانیا که در هر دو مورد به مدال طلا دست پیدا کردم.
آویشن باقری که یکی از نمایندگان ایران در مسابقات جهانی کاراته وان ژاپن خواهد بود، عنوان کرد: دومین بار است که در مسابقات جهانی کاراته وان رقابت می‌کنم. چون یک رده از رده سنی من بالاتر است. اما هدف ما از شرکت در این مسابقات ارتقای رنکینگ و رسیدن به رنکینگ زیر 50 است. چون از سال 2018 رنکینگ‌های زیر 50 اجازه حضور در رقابت‌های کاراته وان را خواهند داشت.
او در ادامه خاطر نشان کرد: تجلیلی که وزارت ورزش از ورزشکاران بزرگ‌سال به عمل می‌آورد بسیار متفاوت است با تجلیلی که از نوجوانان، جوانان و امیدها انجام می‌شود. پاداشی که به آنها تعلق می‌گیرد نیز با آنچه به عنوان پاداش به ما تعلق می‌گیرد بسیار متفاوت است. در حالیکه ما به خاطر تلاش‌هایی که به کار می‌بندیم انتظار توجه بیشتری داریم.
گفتنی است؛ تیم ملی کاراته بانوان با 9 کاراته کا در آخرین مرحله لیگ جهانی که هفته اول آذر ماه در ژاپن برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/23993/گلایه-آویشن-باقری-از-وزارت-ورزش-و-جوانان
بستن   چاپ