آریا بانو
مطالبه‌گری از عوامل مهم رشد زنان
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 11:05:33 AM
ایسنا - زنان
بانو نیوز - مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده با اشاره به این‌که مطالبه‌گری از عوامل مهم رشد زنان در عرصه‌های مختلف است، سپردن مسئولیت به بانوان توانمند باعث خواهد شد تا در مدت کوتاه مسائل و مشکلات حوزه بانوان برطرف شود.

به گزارش ایسنا، «معصومه مرادیان» عصر دیروز در مراسم تکریم و معارفه مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده اظهار کرد: بانوان فعال استان از عوامل مهم و تأثیرگذار حجت‌الاسلام «حسن روحانی» به‌عنوان دوازدهمین رئیس‌جمهور در انتخابات بودند که باید حمایت ما را در خصوص مطالبات خود داشته باشند تا از ایده‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف تصمیم‌گیری بهره‌مند شویم.
وی ادامه داد: سپردن مسئولیت‌ها به بانوان توانمند و قرار گرفتن آن‌ها در پست‌های مختلف کلیدی باعث خواهد شد تا در مدت‌زمان کوتاه مسائل و مشکلات حوزه بانوان برطرف شود.
مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده تصریح کرد: اگر مطالبات زنان استمرار داشته باشد، بسیاری از مسائل اجتماعی چالش‌برانگیز نخواهد شد.
مرادیان یادآور شد: هرچه سریع‌تر تشکیل شورایی متشکل از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و زنان صاحب‌فکر و توانمند را پیگیری خواهم کرد، چون هم‌صدایی اگر شعار ما باشد، با مشارکت و همفکری مشکلات و معضلات در حوزه بانوان برطرف خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/24044/مطالبه‌گری-از-عوامل-مهم-رشد-زنان
بستن   چاپ