آریا بانو
ایران – ایتالیا؛ با حضور تماشاگران اما بدون گوشی تلفن همراه!
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 3:26:44 PM
ورزش بانوان
بانو نیوز - دیدار تیم‌های فوتسال بانوان ایران و ایتالیا در حالی در تهران برگزار می‌شود که از ورود گوشی‌های تلفن همراه دوربین‌دار به سالن جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ در حالی که نزدیک به 24 ساعت به برگزاری دیدار تیم های فوتسال زنان ایران و ایتالیا باقی مانده ، در مورد نحوه حضور تماشاگران در این بازی ، خبری اعلام نشده اما آخرین اطلاعات حاکی از این است که ورود تماشاگران برای این بازی بلا مانع خواهد بود. در این بازی بلیت فروشی نمی شود و بانوان علاقمند می توانند از نزدیک این بازی را تماشا کنند.
ورود دوربین و گوشی های تلفن همراه دارای دوربین نیز به سالن ممنوع است و تمامی تماشاگران در وضعیتی امنیتی باید گوشی های تلفن همراه خود را تحویل دهند. در مورد حضور رسانه ها نیز ، پوشش غیر تصویری شامل گرفتن مصاحبه از مربیان و بازیکنان – بدون نیاز به گوشی تلفن همراه برای ضبط صدا یا تصویر – آزاد خواهد بود. پیش بینی می شود این موارد تا ساعتی دیگر از سوی خروجی رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شود.
دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا روزهای پنج شنبه و جمعه دوم و سوم آذر در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد در شهرک غرب برگزار می شود که مسابقه روز پنج شنبه از ساعت 16 و دیدار روز جمعه از ساعت 15 به انجام می رسد.

http://www.banounews.ir/fa/News/24067/ایران-–-ایتالیا؛-با-حضور-تماشاگران-اما-بدون-گوشی-تلفن-همراه!
بستن   چاپ