آریا بانو
ثروتمندانی که قبل از 25 سالگی میلیونر شدند
پنجشنبه 2 آذر 1396 - 2:52:49 PM
بدونیم - گوناگون
بانو نیوز - ثروتمندهای زیادی در دنیا هستند که درآمد روزانه آن ها شاید در ذهن شما نگنجد. در میان آن ها افرادی هم هستند که یا از کودکی ثروتمند به دنیا آمده اند و یا این که از همان کودکی توانایی های خودشان را کشف کرده اند و از آن راهی برای پول درآوردن ساخته اند. بدونیم تصمیم دارد شما را با تعدادی از ثروتمندترین نوجوانان دنیا آشنا کند که با دنبال کردن توانایی هایشان موفق شده اند به شهرت و ثروت زیادی برسند.
رایان تویز، 7 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
رایان کودکی است که ویدیوهای نمایشی اسباب بازی می سازد. Ryan ToysReview دومین شبکه بزرگ یوتیوب در دنیاست که تنها درآمد تبلیغاتی آن روزانه 1 میلیون دلار است.
متی بی، 14 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
این خواننده و شخصیت معروف شبکه های مجازی به ویدیوهای رمیکس آهنگ های معروف در یوتیوب معروف است. او از 7 سال گذشته هنر موسیقی را آغاز کرده است و هم اکنون شبکه یوتیوب او بیلیون ها بازدید دارد.
راشد سیف بالحسا، 15 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
وقتی پسر یکی از ثروتمندترین بیزینس من های دبی باشید چاره ای به جز ثروتمند بودن ندارید. این پسر 15 ساله صاحب یک ماشین فراری است اما به دلیل اقتضای سنی نمی تواند رانندگی کند و راننده خصوصی دارد.
نیک جوناس، 25 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
نیک جوناس مثل برادران خود در زمره ثروتمندترین ها قرار گرفته است. او به دلیل تنوع فعالیت هایی که داشته است تا قبل از 25 سالگی در لیست ثروتمندترین ها قرار گرفته است.
نیک دالوسیو، 21 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
نیک دالوسیو برنامه نویس ایتالیایی شهرتش را مدیون اختراع برنامه Summly برای سیستم ios است. این اپلیکیشن جدیدترین اخبار و اتفاقات را به طور خلاثه در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
ریکو رودریگز، 19 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
ریکو از 8 سالگی هنرپیشگی را شروع کرده است. در ابتدا از نقش های کوچک شروع کرده اما سریال تلویزیونی خانواده مدرن تغییری اساسی در زندگی او ایجاد کرده است. این سریال بسیار موفق بود و به اعتقاد منتقدان شخصیت بامزه ریکو تاثیر بسیار مهمی در موفقیت آن داشته است.
تنر فاکس، 17 ساله
ثروتمندترین میلیونرهای نوجوان
تنر فاکس یکی از ستاره های مشهور یوتیوب است که در استفاده از هاوربرد، اسکیت و موتوهای سبک شهری مهارت زیادی دارد. تنر بیش از 3 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و یکی از فیلم های او در یوتیوب بیش از 6 میلیون بازدید گرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/24143/ثروتمندانی-که-قبل-از-25-سالگی-میلیونر-شدند
بستن   چاپ