آریا بانو
لیگ جهانی کاراته اوکیناوا همگام با "ورزش بانوان"
تعیین حریفان دختران کاراته ایران در اوکیناوا / مصاف آویشن با حریف آمریکایی
جمعه 3 آذر 1396 - 3:50:43 PM
ورزش بانوان
بانو نیوز - نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 شناختند که آویشن باقری یکی از کاراته کاهای ایرانی باید با حریفیذ آمریکایی مسابقه دهد.


طراوت خاکسار در مسابقات لیگ جهانی کاراته قهرمان شد
به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، رقابت های لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در طول سال با فاصله زمانی چند ماه یک بار در یکی از نقاط جهان برگزار می شود و دارای امتیاز و رنکینگ جهانی است و نوعی مسابقات آزاد به شمار می رود.
قرعه کشی آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان(سری آ) اوکیناوا ژاپن انجام شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش مردان و زنان حریفان خود را شناختند که بر این اساس دختران کاراته ایران از روز شنبه برابر حریفان خود روی تاتامی می روند.
بر این اساس در بخش بانوان،در وزن منهای 50 کیلوگرم، نسرین دوستی با نماینده چک دیدار می کند و در همین وزن سارا بهمن یار با حریفی از ژاپن روبرو می شود. در وزن منهای 55 کیلوگرم، زهره برزگر به دیدار نماینده قزاقستان می رود.
آویشن باقری با حریفی از آمریکا روبرو می شود. در این وزن طراوت خاکسار نیز با کاراته کایی از قزاستان پیکر خواهد داشت.در وزن منهای 61 کیلوگرم، دلارام دوستی با کاراته کایی از تایلند پیکار می کند. رزیتا علیپور نیز در اولین گام به مصاف حریفی از آلمان می رود.
در وزن منهای 68 کیلوگرم، مبینا کاویانی با حریفی از آلمان مبارزه خواهد کرد و پگاه زنگنه با نماینده سوئیس روبرو می شود و سرانجام در وزن به اضافه 68 کیلوگرم، محدثه آقایی با حریفی از روسیه دیدار می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/24189/تعیین-حریفان-دختران-کاراته-ایران-در-اوکیناوا---مصاف-آویشن-با-حریف-آمریکایی
بستن   چاپ