آریا بانو
با این تکنیک ها جوان تر شوید
پنجشنبه 16 آذر 1396 - 4:26:29 PM
بدونیم - زیبایی
بانو نیوز - چین و چروک و لکه های روی صورت چهره را مسن تر نشان می دهد و مردم با نگاه کردن به آن ها سن شما را حدس می زنند. اما ویژگی هایی در ظاهر ما هستند که سن مان را جوان تر از آن چیزی که در واقع هست نشان می دهد.
مردم برای این که سن شما را حدس بزنند ناخودآگاه به صورت شما نگاه می کنند. به رنگ چشم ها، فرم لب ها، ابروها و غیره… بعضی ها ذاتا چهره جوانی دارند اما بعضی دیگر با استفاده از آرایش صورت خود را جوان و شاداب نشان می دهند.
بدونیم به شما نشان می دهد که چگونه با آرایش و مدل موها ظاهری جوان تر برای خود بسازید.
با این تکنیک ها جوان تر شوید
حجیم کردن لب های بالایی
امروزه خانم ها لب های بالایی را حجیم تر آرایش می کنند تا جذاب تر شوند اما این کار تنها سن را بالاتر نشان می دهد. حجیم کردن لب های پایینی چهره را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد.
با این تکنیک ها جوان تر شوید
روشن کردن زیر ابروها
برای این که چهره شادتر و تازه تر نشان داده شود زیر ابروها را روشن کنید. هنرمندان مدتی طولانی است از این روش استفاده می کنند. برای این کار به هایلایتر و یک سایه روشن احتیاج دارید.
با این تکنیک ها جوان تر شوید
برجسته کردن گونه ها
با بالا رفتن سن اعضای صورت برجستگی خود را از دست می دهند چون حالت ارتجاعی پوست کمتر می شود. گونه های برجسته چهره را جوان تر نشان می دهد که می توانید با استفاده از آرایش درست برای خودتان گونه های برجسته ای بسازید.
رنگ طبیعی پوست
درست است که رنگ برنزه ناقصی های پوست را می گیرد اما سن را بیشتر نشان می دهد چون چین و چروک ها روی پوست برنز بیشتر نشان داده می شود.
با این تکنیک ها جوان تر شوید
موهای ژولیده
هیچ چیزی به اندازه موهای کاملا صاف و اتو کشیده سن را بیشتر نشان نمی دهد. البته این مدل برای کسانی مناسب است که فرم صورت و رنگ پوست ایده آلی داشته باشند. اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید کمی موها را حالت بدهید.
با این تکنیک ها جوان تر شوید
رنگ طبیعی موها
رنگ موها در جوان نشان دادن چهره نقش بسیار مهمی دارد. رنگ مو باید طبیعی باشد. رنگ بیش از حد روشن و یا بیش از حد تیره سن را بیشتر از آن چیزی که هست نشان می دهد.
ابروهای پهن
ابروهای پهن چهره را جوان تر نشان می دهد. البته نباید در این کار زیاده روی کنید. به ابروها حالت دهید و آن ها را دائم مرتب کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/25084/با-این-تکنیک-ها-جوان-تر-شوید
بستن   چاپ