آریا بانو
برگزاری نشستی با موضوع مطالعه مطبوعات میان جوانان
دوشنبه 20 آذر 1396 - 2:26:13 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - نشست تخصصی «ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات در بین جوانان» با موضوع زمینه‌های عوامل جذب جوانان به مطالعه مطبوعات روز یکشنبه ( بیست و ششم آذر ماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات در بین جوانان» روز یکشنبه (26 آذر ماه) ساعت 14 تا 16 در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.
در این نشست که با حضور متخصصان و استادان حوزه ارتباطات و مطبوعات کودک و نوجوان برپا می‌شود، مهمترین موضوعات در زمینه‌های عوامل جذب جوانان به مطالعه مطبوعات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
محورهای بحث در نشست تخصصی «ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات در بین جوانان» عبارتند از:
نقش خانواده، نظام آموزشی، رسانه و گروه‌های مرجع برای تشویق جوانان به مطالعه مطبوعات، تاثیر فناوری و رسانه‌های الکترونیک بر روی جذب جوانان به مطالعه مطبوعات، راهکارهای لازم برای ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات در بین جوانان و عوامل ایجاد هدف، انگیزه و کشش برای جذب جوانان به مطالعه مطبوعات.
حسین امامی (نایب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی)، محمود مختاریان (مدرس دانشگاه علامه طباطبایی)، سید علی کاشفی خوانساری (پژوهشگر مطبوعات کودک و نوجوان)، زهره جوادیه (مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) به عنوان سخنران در این نشست حضور دارند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/26403/برگزاری-نشستی-با-موضوع-مطالعه-مطبوعات-میان-جوانان
بستن   چاپ