آریا بانو
جلسه تندگویان با نمایندگان در راستای بهبود وضعیت جوانان
يکشنبه 24 دي 1396 - 3:25:13 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان ضمن اشاره به جلسه دیدار خود با نمایندگان مجلس بر اهمیت همیاری و هم فکری نمایندگان در خصوص بهبود وضعیت اشتغال، ازدواج و فراغت جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان ضمن انتشار عکسی از این دیدار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه حضور منتخبین مردم در دوره های مختلف، همواره شاهد تلاش #نمایندگان، بالاخص در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود بوده است.
علاوه بر طرح مسائل کلان کشور، نظارت بر عملکرد دستگاه ها، قانونگذاری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات استراتژیک کشور بر عهده این دستگاه مهم می‌باشد.
موضوع #جوانان نیز در قالب یکی از مسائل مهم کشوری و با هدف بهبود وضعیت جوانان کشور چه در زمینه #اشتغال چه #ازدواج و چه #فراغت، نیازمند همیاری و همفکری نمایندگان مردم در #مجلس_شورای_اسلامی است.
در مدت حدود #صد_روز که بنده نیز در این حوزه مشغول به فعالیت شده ام، دیدار با چهل تن از نمایندگان محترم مجلس با موضوعیت #جوانان محقق شد. به جد می‌توان گفت که علاقه و تلاش نمایندگان #مجلس_دهم در راستای پیشبرد اهداف و استراتژی های متناسب با #بهبود_شرایط در #حوزه_جوانان قابل تحسین است.
در این راستا مراتب #تشکر و #قدردانی را از زحمات منتخبین مردم در #مجلس_شورای_اسلامی ارج نهاده و از #نمایندگان_دغدغه_مند در #حوزه_جوانان صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم با حمایت این دستگاه کشوری، زمینه همسویی و همدلی همه نهادهای مرتبط با عملکرد جوانان فراهم گردد و روز به روز شاهد #تعالی_جایگاه_جوان در تمام لایه‌های اجتماعی کشور باشیم.»
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/30129/جلسه-تندگویان-با-نمایندگان-در-راستای-بهبود-وضعیت-جوانان
بستن   چاپ