آریا بانو
گرگان میزبان لیگ باشگاهی گلبال زنان کشور
شنبه 7 بهمن 1396 - 1:01:02 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - گرگان - رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گلستان گفت: هشتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی گلبال زنان نابینا و کم بینای کشور همزمان با دهه مبارک فجر در گرگان برگزار می شود.

ابراهیم غفاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها تیم های گلستان، کردستان، اصفهان، تهران، خوزستان و اردبیل حضور دارند و از دهم بهمن به مدت 5 روز برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.
مدیرکل بهزیستی گلستان بیان کرد: تیم گلستان آمادگی مطلوب برای حضور در این رقابت ها دارد و امیدواریم بانوان گلبالیست عنوان ارزشمند قهرمانی را برای استان به ارمغان بیاورند.
به گفته وی؛ این رقابت ها در سالن شهید طاهری بهزیستی گرگان برگزار می شود و مقدمات لازم برای میزبانی و برگزاری مطلوب این مسابقات مهیا است.
غفاری ادامه داد: گلستان گلبالیست های توانمندی دارد که اگر شرایط لازم برای تمرین آنها را فراهم کنیم توانایی حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی سوئد و پارا آسیایی اندونزی را دارند.
گلبال ورزشی طراحی شده برای نابینایان است و در این بازی که دو نیمه ده دقیقه‌ای دارد چشمان همه بازیکنان بسته ‌است. در هر تیم 3 نفر در زمین حاضرند که در نزدیکی دروازه خودی مستقر بوده و باید سعی کنند توپ را با دست به درون دروازه تیم مقابل بیندازند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی** انتشار: پری سالارنیا

http://www.banounews.ir/fa/News/31229/گرگان-میزبان-لیگ-باشگاهی-گلبال-زنان-کشور
بستن   چاپ