آریا بانو
تاکید استاندار تهران بر برنامه‌ریزی برای آسیب‌های اجتماعی
شنبه 7 بهمن 1396 - 7:53:02 PM
تسنیم - خانواده و جوانان
بانو نیوز - استاندار تهران تاکید کرد: در برنامه ریزی‌ها توجه به آسیب‌های اجتماعی مورد نظر مقام معظم رهبری همچون طلاق، اعتیاد،حاشیه نشینی،فقر و مسائل اخلاقی باید در اولویت باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ محمدحسین مقیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: در تهران ٨ میلیون نفر جمعیت در شب و ١١ میلیون نفر در روز ساکن هستند و اداره این شهر با این جمعیت نیازمند برنامه و بهره‌مندی از همه دستاوردهای علمی و تجارب داخلی و خارجی است تا بتوان این شهر را در تراز پایتخت اداره کرد.
وی با بیان اینکه برداشتی که از شهر تهران در ذهن باقی می‌ماند الگویی از کل کشور است، افزود: اداره تهران با هدف توسعه یافتگی پایدار نیازمند کمک دستگاهها به شهرداری است تا الگویی برای سایر شهرها شود.
استاندار تهران ادامه داد: شهرداری تهران سالهای قبل در برنامه اول و دوم ، توسعه شهری را مصوب کرد که در شورای برنامه ریزی استان مطرح نشد،تا امروز که شهرداری مصمم شده است برنامه توسعه‌ای را در شورای برنامه‌ریزی طرح کند و با این اقدام برنامه توسعه علمی تر به نتیجه می‌رسد.
مقیمی با بیان اینکه دستگاهها به دنبال اعمال دیدگاههای خود نباشند و رفع موانع را هدف قرار دهند تصریح کرد: همکاری با شهرداری تهران در دستور کار باشد و در این بخش اسناد بالادستی برای ما ملاک عمل است.
وی بر اهمیت توجه شهرداری به استفاده بهینه از برنامه ریزی های منسجم تأکید کرد و افزود: در برنامه ریزی ها توجه به آسیب‌های اجتماعی مورد نظر مقام معظم رهبری همچون طلاق، اعتیاد،حاشیه نشینی،فقر و مسائل اخلاقی باید در اولویت باشد.
انتهای پیام/

http://www.banounews.ir/fa/News/31286/تاکید-استاندار-تهران-بر-برنامه‌ریزی-برای-آسیب‌های-اجتماعی
بستن   چاپ