آریا بانو
معاون زنان رییس جمهوری:
اجرای طرح پویش ارمغان برای آزادی ٢٥٠ زن زندانی معسر
سه شنبه 10 بهمن 1396 - 3:06:23 PM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه زندان جای مادران نیست، از همکاری با ستاد دیه برای آزادی زندانیان زن جرایم غیرعمد خبر داد و ابراز امیدواری کرد از شهادت حضرت زهرا در دهه فجر تا شب ولادت این حضرت، ٢٥٠ زن زندانی جرایم غیرعمد آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در نشست خبری برای تشریح فعالیت ایر معاونت در ایام دهه فجر افزود: این روزها تا آخر سال عملا متعلق به حضرت زهرا (س) است؛ پویش اجتماعی ارمغان را که سال گذشته خانم مولاوردی ایجاد کرد و جواب خوبی هم داد، امسال برای آزادی زنان زندانی معسر با جرایم غیرعمد و با همکاری ستاد دیه ادامه می یابد.
وی افزود: از امروز اعلام می کنیم از طریق اپراتورهای تلفن همراه حدود ٢٥٠ زن زندانی معسر در کشور داریم و با این پویش امیدواریم این زنان تا شب عید و ولادت حضرت زهرا (س) آزاد شوند چون جای هیچ زن و مادری در زندان نیست .
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیگر فعالیت های این معاونت در ایام دهه فجر را برگزاری ٤٠ نشست تخصصی حقوقی در استان ها، ٤٠ مورد نشست و کارآفرینی، ١٠ مورد گفتمان بین نسلی، ٦٠ مورد صندوق های توسعه روستایی زنان، ٤٠ مورد نشست با سمن ها، ٨٠ مورد نشست پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.
ادامه دارد...
**٧٣٢٩ ** 1418

http://www.banounews.ir/fa/News/32458/اجرای-طرح-پویش-ارمغان-برای-آزادی-٢٥٠-زن-زندانی-معسر
بستن   چاپ