آریا بانو
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد
ضرورت انجام اقدامات بیشتر برای مسائل رفاهی و سلامت بانوان
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 11:05:10 AM
ایسنا - زنان
بانو نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: باید وجه مشترک مشکلات بانوان شناسایی شود؛ چراکه بانوان علاوه بر کار، مسئولیت زندگی را هم برعهده دارند و باید ببینیم که چگونه می‌توان برای آنها تعادلی را بین زندگی و کار ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا ، دکتر سیدعلی صدرالسادات در نخستین نشست کشوری مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی گفت: وجود امور بانوان و خانواده در دانشگاه‌ها و خصوصا ستاد وزارت بهداشت بسیار با اهمیت است؛ دلیل آن این است که بیش از 55 درصد همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت بانوان هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم مشاورین امور بانوان در دانشگاه‌ها و ستاد وزارت بهداشت این است که وجه مشترک مشکلات بانوان را شناسایی کنند؛ چراکه بانوان علاوه بر کار، مسئولیت زندگی را هم برعهده دارند و باید ببینیم که چگونه می‌توان برای آنها تعادلی را بین زندگی و کار ایجاد کرد.
بنابر اعلام وبدا، دکتر صدرالسادات با بیان اینکه برای افزایش بهره‌وری در سازمان باید انگیزه بیشتری بین کارمندان ایجاد شود، افزود: اینکه کار کردن فرسودگی ایجاد می‌کند، شکی نیست؛ بنابراین باید شرایط بهتری فراهم شود و باید فعالیت‌های بیشتری در بحث رفاهی و سلامت بانوان انجام شود و حتما ساعاتی برای ورزش بانوان برنامه‌ریزی شود.
وی در پایان پس از استماع نظرات و مشکلات برخی از حاضرین جلسه، قول‌های مساعدی را جهت مرتفع ساختن مشکلات بانوان ارائه کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/32505/ضرورت-انجام-اقدامات-بیشتر-برای-مسائل-رفاهی-و-سلامت-بانوان
بستن   چاپ