آریا بانو
مدیرعامل تامین اجتماعی خبر داد
تولید ماده اولیه 2 داروی سرطانی در هفته جاری/ افتتاح 6 مرکز درمانی در دهه فجر
چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 6:36:30 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه ماده اولیه دو داروی سرطانی، طی هفته جاری به تولید خواهد رسید، از افتتاح 6 مرکز درمانی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش در آئین پایانی پنجمین سمینار مشترک حقوقی سازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری در بندرعباس، افزود: سازمان تأمین اجتماعی ٤٢ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش خود دارد.
وی با بیان اینکه پنج میلیون نفر از افراد کم توان مالی را هم از نظر معیشت و هم از نظر مالی حمایت می کنیم، اضافه کرد: فرآیندهای حقوقی، آیین نامه ها و بخش نامه هایی که توسط مدیران و معاونان صادر می شود، نقشه راه سازمان تامین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه اگر کارها و تصمیمات خلاف قانون باشد نمی‌توانیم پیش روی کنیم، اضافه کرد: حکم و قانون باید اجرا شود و اگر نقدی وجود دارد بابد بررسی شود.
به گفته نوربخش ، در دهه مبارکه فجر امسال جاری شش مرکز درمانی، یک بیمارستان و هفت مرکز بیمه ای و نیز پروژه های مناطق محروم در سطح کشور افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه طبق وعده ای که داده شده بود این پروژه ها در کمتر از دو سال به پایان رسیدند، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی از راهبردهای اصلی سازمان است که به خوبی در تمامی امور جاری است.
نوربخش با اشاره به اینکه ماده اولیه دو داروی سرطانی، طی هفته جاری به تولید خواهد رسید، تصریح کرد: خط تولید سرنگ های مخصوص توسط شرکت دارویی اکسیر نیز در این هفته راه اندازی خواهد شد و در بخش فولاد نیز برنامه ریزی و پروژه هایی خواهیم داشت.
وی در پایان با تأکید بر اینکه پرداخت مطالبات دولت به سازمان تامین اجتماعی سبب پیشرفت بیشتر سازمان تأمین اجتماعی خواهد شد، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق با پرداخت 50 هزارمیلیارد تومان از بدهی‌های که ٢٣هزار میلیارد تومان آن کاملا نقدی است و ما بقی آن جهت سرمایه گذاری و توسعه کشور توسط سازمان خواهد بود، موافقت کرده است.
بدهی های دولت قبل را پرداخت کردیم
تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی نیز در سخنانی گفت: با سیاستی که در پیش گرفتیم توانستیم حتی بدهی های دولت قبل را نیز پرداخت کنیم.
تاج الدین بیان کرد: از نخستین روزهای مسئولیت من تا به امروز با تعاملی که با تمامی مسئولان مربوطه داشته ایم در سازمان تامین اجتماعی توانستیم تمامی دعاوی را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: در ابتدا اجرای قوانین برای بسیاری از همکارانمان سخت بود، اما رفته رفته عمل به قانون امری عادی شد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/32550/تولید-ماده-اولیه-2-داروی-سرطانی-در-هفته-جاری--افتتاح-6-مرکز-درمانی-در-دهه-فجر
بستن   چاپ