آریا بانو
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان :
قهرمانی را با غیرت بازیکنانم به دست آوردیم
جمعه 13 بهمن 1396 - 6:05:39 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری بم گفت: کورس قهرمانی را با غیرت بازیکنانم به دست آوردیم .

به گزارش ایرنا، سمیه شهبازی ، روز جمعه پس از دیدار تیمش با تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه ما هنوز در زمینه قدرت بدنی مشکلاتی داریم و نیم ساعت اول خوب بازی نکردیم، ولی نیمه دوم بچه ها غیرت گذاشتند و ما به کورس قهرمانی برگشتیم.
وی ادامه داد: اکنون ما با 37 امتیاز با بم هم امتیاز هستیم ، اما بازیکنان تیم بم باتجربه و اکثرا عضو تیم ملی هستند و بازیکنان ما استرس داشتند .
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز با اشاره به بازی سخت امروز گفت: پیش بینی می کردیم که بازی سختی درپیش داریم و از اوایل هفته کادر فنی ، تدابیری اندیشید که ما با پیاده کردنش در زمین بازی توانستیم پیروز شویم.
الهام فرهمند گفت: ما از همان 15دقیقه اول بازی را بدست گرفتیم و توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم و در ادامه بازی را مدیریت کردیم .
وی نقش همدلی بازیکنان را دراین پیروزی خیلی مهم دانست و گفت: بدون همدلی نمی توانستیم نتیجه بگیریم و دوستی و رفاقت باعث شد که خوب بازی کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان با تاکید بر اینکه حضور اصحاب رسانه نیز در این بازی مثمر ثمر بود ادامه داد: حضور رسانه ها در گوشه میدان قوت قلبی برای بچه ها بود و پوشش خبری و تصویری بازی های ما کمک می کند به اینکه بیشتر دیده شویم و حتی عکاسان وخبرنگاران در ارتقاء عملکرد بچه ها از نظر فنی نیز موثر هستند.
وی افزود: تا زمانی که ما دیده نشویم هیچ اتفاقی برای ما نمی افتد و بدون حضور اصحاب رسانه، اسپانسری سمت ما نمی آید و حضور آنها در اسپانسرینگ تیم بانوان می توانند کمک شایانی کنند.
فرهمند در پایان گفت: نتیجه این بازی را تقدیم می کنیم به باشگاه که الان به خاطر نتایج بازی آقایان حال و روز خوبی ندارد و ما تلاش می کنیم دل هواداران مان را شاد کنیم .
به گزارش ایرنا ، در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان و در هفته پانزدهم این مسابقات ، تیم سپاهان که در دور رفت لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شهرداری بم شده بودند، امروز با تک گل 3 امتیازی فروغ موری بر شهرداری بم پیروز و با این تیم صدرنشین هم‌ امتیاز شد و تیم سپاهان با 37 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.
گ/7141** خبرنگار زهراباغبان** انتشار: سلطانمرادی

http://www.banounews.ir/fa/News/32678/قهرمانی-را-با-غیرت-بازیکنانم-به-دست-آوردیم
بستن   چاپ