آریا بانو
دوندگان ایران به یک نشان طلا و یک نقره آسیا رسیدند
شنبه 14 بهمن 1396 - 1:49:24 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - تهران - دوندگان زن ایران روز شنبه و در سومین روز هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا 2018 به میزبانی تهران در سه ماده به مصاف حریفان رفتند که سپیده توکلی در پرش ارتفاع پنجگانه به نشان طلا رسید و تیم امدادی کشورمان در 4 در 400 متر امدادی نیز مدال نقره گرفت.

این رقابت ها از 12 بهمن ماه با حضور 320 ورزشکار در دو بخش زنان و مردان در تهران آغاز شد و ورزشکاران زن ایران روز شنبه در سه ماده پرش با ارتفاع پنجگانه، پرش طول و تیم امدادی به میدان رفتند.
در پرش ارتفاع پنجگانه سپیده توکلی با یک متر و 83 سانتی متر طلا گرفت و نمایندگان کشورهای ازبکستان و ترکمنستان به نشان نقره و برنز دست یافتند.
مریم محبی، فائزه نسایی، الهام کاکلی و هانیه ثمری تیم ملی 4 در 400 متر امدادی ایران هم با ثبت رکورد 3:51:39 نقره گرفتند.
پیش از این، الناز کمپانی در دو 60 متر، مهسا میرزا طیبی در ماده پرش با نیزه و مریم نوروزی در پرتاب وزنه نقره گرفتند.
ثنا دادرس در پرتاب وزنه، سارا کریمی در پرش بانیزه، نیلوفر فشخورانی در پرش با نیزه، سارا ندافی در 60 متر با مانع و فرزانه فصیحی در ماده 60 متر، صاحب مدال برنز شدند.
در بخش مردان علی ثمری پرتاب گر وزنه کشورمان با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا اول شد و طلای این ماده را برگردن آویخت. در دو 800 متر مردان پژمان یارلویی مدال نقره گرفت. علی خدیور و سجاد هاشمی در ماده 400 متر پنجم و ششم شدند.
فاطمه جماعتی هم در پرش با طول در جایگاه هشتم ایستاد و کیمیا پورخلخال دیگر نماینده ایران در این ماده بدون امتیاز به کار خود پایان داد.
از ایران 37 ورزشکار مرد در 13ماده و 32 ورزشکار زن در 14ماده حضور دارند.
این رقابت ها امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به کار خود پایان می دهد.
ورزشی**9250**1545

http://www.banounews.ir/fa/News/32773/دوندگان-ایران-به-یک-نشان-طلا-و-یک-نقره-آسیا-رسیدند
بستن   چاپ