آریا بانو
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران اعلام کرد
مشکلات زنان کارآفرین
چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 10:30:44 AM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از برگزاری کارگاه آموزشی برای 300 زن کارآفرین استان تهران خبر داد.

ثریا شارقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال کم نظیر زنان کارآفرین از برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: طی برگزاری این کارگاه به 300 زن کارآفرین 2100 ساعت آموزش ارائه شده است که این اقدام در خرداد ماه سال آینده با 1000 نفر زن کارآفرین و طی 7000 ساعت ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های عینی و میدانی صورت گرفته مشخص شد که زنان کارآفرین باید در زمینه اطلاع رسانی و آموزش ارتقاء یابند اظهار کرد:‌ نداشتن مجوز صنفی و صنعتی، ثبت نکردن شرکت و یا تعاونی، و توجه نکردن به موضوع برندسازی از جمله مشکلات زنان کارآفرین بوده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران مشکل مشتری‌مداری، کمبود اطلاعات حوزه صادرات، نداشتن آشنایی به خدمات برخی از سازمان‌های دولتی و یا نداشتن اطلاع از تسهیلات بانکی را از دیگر مشکلات زنان کارآفرین دانست و اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، به ارتقای زنان در حوزه کارآفرینی و افزایش حضور آنان در عرصه‌های اقتصادی کمک خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/33146/مشکلات-زنان-کارآفرین
بستن   چاپ