آریا بانو
نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال:درپی جذب مربی خارجی هستیم
شنبه 21 بهمن 1396 - 12:39:20 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - تهران - نایب رئیس فدراسیون هندبال، گفت: در پی جذب یک مربی با تجربه و کاربلد برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان ایران هستیم.

«میترا نوری» روز جمعه در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان که با قهرمانی تاسیسات دریایی همراه شد در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: سیزدهمین دوره لیگ برتر زنان از حساسیت زیادی برخوردار بود و تا سوت پایان آخرین دیدار، تکلیف قهرمان مشخص نبود.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوب در تیم های لیگ برتری تقسیم شده بودند، افزود: تاسیسات دریایی و همچنین نفت و گاز گچساران که به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند، جواز حضور در رقابت‌ های جام باشگاه‌ های آسیا را کسب کرده و نماینده ایران خواهند بود.
نوری در مورد استعدادیابی و شناخت چهره‌های برتر در لیگ اظهار کرد: در هر بازی دو ناظر حضور داشت و بازیکنان برتر را شناسایی کردیم. یکی از ویژگی‌های این لیگ حضور جوانان و نوجوانان در تیم ‌های مختلف به‌ خصوص کردستان، اصفهان و تاسیسات بود.
وی با اشاره به تلاش فدراسیون هندبال برای جذب یک مربی خارجی، گفت: آذرماه سال آینده مسابقات قهرمانی زنان آسیا برگزار می شود که می خواهیم حضور موفقی در آن داشته باشیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1828**1545

http://www.banounews.ir/fa/News/33245/نایب-رئیس-زنان-فدراسیون-هندبال-درپی-جذب-مربی-خارجی-هستیم
بستن   چاپ