آریا بانو
مُد بهاره؛ استایل روزمره خانم‌ها در دورهمی‌ها
شنبه 21 بهمن 1396 - 12:56:40 PM
روزچین
بانو نیوز - معمولاً خانم‌ها برای شرکت در دورهمی‌ها و مهمانی‌های زنانه به‌دنبال استایلی شیک و متفاوت از همیشه هستند. استایل روزمره خانم‌ها برای این منظور بهترین انتخاب است. غالباً این نوع پوشش شامل شومیز-شلوار یا بلوزدامن است که این انتخاب به نظر و سلیقه شما بستگی دارد، البته اگر می‌خواهید در لباستان راحت باشید بهتر است از شومیز و شلوار برای مهمانی که پیش رو دارید استفاده کنید. روزچین مدل‌های بهاره استایل کژوال بانوان را برایتان گردآوری کرده است، همراهمان بمانید.
معرفی انواع استایل روزمره خانم‌ها در بهار 97
خانم‌های خوش‌پسند و شیک‌پوش می‌دانند چه سبک شومیزی را با چه شلواری ست کنند و کدام با دیگری ترکیب بهتری خواهند داشت. جنس شومیز‌ها تنوع زیادی دارد، اما پرکاربردترین شومیز جنس کرپ است. این مدل شومیزها هم تن‌خور زیبایی دارند و هم در طول مهمانی خیالتان از چروک‌نشدن آن آسوده است.
استایل روزمره خانم‌ها
بهترین سبک شلوار برای ست‌کردن با شومیز شما، شلوار راسته و لوله تفنگی‌ست، جنس جین یا کتان انتخاب ایده‌آلی برای استایل شماست. رنگ شلوارتان را با شومیز خود ست کنید. معمولاً اگر رنگ شومیز روشن باشد، از رنگ تیره برای شلوار استفاده می‌شود، برای جذابیت بیشتر استایل روزمره خانم‌ها بهتر است از رنگ‌های شاد بهاره استفاده کنند.
استایل روزمره خانم‌ها
کیفتان را با کفش خود ست کنید، در اینجا می‌توانید جدیدترین مدل‌های کیف و کفش ست بهاره در سال 97 را ببینید. کیفتان می‌تواند دوشی یا دستی باشد، البته با‌توجه‌به کاربری خود کیف مناسب را انتخاب کنید. کفش کلاسیک پاشنه‌بلند تیپ شما را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.
استایل روزمره خانم‌ها
شاید دوست داشته باشید از دامن برای تیپ کژوال خود استفاده کنید. دامن پیلیسه یا ماکسی مدل‌هایی هستند که امروزه بیشتر مورد توجه است.
از دست ندهید: مُد بهاره؛ مدل‌های رنگ موی سال 97
استایل روزمره خانم‌ها
اگر رنگ لباستان تیره است کیف و کفشتان را روشن انتخاب کنید، این‌طور پوشش شما بیشتر به چشم می‌آید.

استایل روزمره خانم‌ها
و در آخر اهمیت اکسسوری‌ها را در جذابیت استایل کژوال خود فراموش نکنید. شاید زیاد مهم به نظر نرسند اما استفاده درست و به‌جا از این ابزار زیبایی پوشش شما را دو چندان خواهد کرد؛ به‌عنوان‌مثال اگر بلوز شما کاملاً ساده و تک‌رنگ است، استفاده از یک آویز شیک با زنجیر بلند تیپ شما را کامل خواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/33314/مُد-بهاره؛-استایل-روزمره-خانم‌ها-در-دورهمی‌ها
بستن   چاپ