آریا بانو
غذای سریع؛ اسپاگتی با سس پنیر
شنبه 21 بهمن 1396 - 12:56:47 PM
روزچین
بانو نیوز - اگر از طرفداران اسپاگتی باشید، شاید گاهی به‌دنبال ایجاد تنوع در پخت این غذای لذیذ هم باشید. سری به آشپزخانه‌ی روزچین بزنید تا طرز تهیه اسپاگتی با پنیر را به شما آموزش دهیم. این غذا علاوه‌بر خوشمزه‌بودن، بسیار سریع آماده می‌شود و زمان بسیار کمی از شما خواهد گرفت. در این متن مراحل پخت اسپاگتی با سس پنیر را برای شما تدارک دیده‌ایم.
اسپاگتی با سس پنیر
ابتدا ویدئوی این غذای هیجان‌انگیز را ببینید تا مواد لازم و دستورالعمل را برای شما توضیح دهیم.


مواد لازم برای اسپاگتی با سس پنیر
اسپاگتی: 200 گرم
خامه رقیق‌شده ( خامه سبک ): 150 میلی‌لیتر
حبه سیر: دو عدد
پنیر موزارلا: 200 گرم
جعفری خرد‌شده: مقدار کمی
نمک و فلفل سیاه: به مقدار دلخواه
روغن: به مقدار لازم
طرز تهیه اسپاگتی با سس پنیر
آب را در قابلمه بریزید و صبر کنید تا به جوش بیاید. به آب در حال جوش مقداری نمک اضافه کنید. سپس اسپاگتی‌ها را اضافه کنید. یک دقیقه بعد وقتی که اسپاگتی‌ها کمی نرم‌ شدند، با یک قاشق کمی اسپاگتی‌ها را هم بزنید. بعد از 10 دقیقه و زمانی که اسپاگتی‌ها پخته شدند، نصف لیوان از آب درون قابلمه بردارید. حالا اسپاگتی‌ها را آبکش کنید.
سیرها را خرد کنید و سپس در یک ماهیتابه بزرگ آن‌ها را سرخ کنید. حدود یک دقیقه سرخشان کنید. وقتی رنگ سیرها قهوه‌ای شد، خامۀ رقیق‌شده را به آن اضافه کنید. سپس نمک را اضافه کنید. همۀ پنیر را اضافه کنید. همۀ مواد را روی شعله کم با هم ترکیب کنید. دو دقیقه این کار را ادامه دهید.
از دست ندهید: غذای سریع؛ کوکو سیب‌زمینی به شیوه‌ای متفاوت
بعد ار این کار اسپاگتی و سپس نصف لیوان آب ماکارونی را به سس آماده شده اضافه کنید. جعفری خرد‌شده‌ای را که از قبل آماده کرده‌اید به مواد اضافه کنید. دوباره همۀ مواد را با هم ترکیب کنید و برای دو دقیقه دیگر بپزید. بعد از این روی موادتان فلفل سیاه بریزید.
این اسپاگتی را در خانه بپزید و تجربیات خودتان را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید. نوش جان 😊

http://www.banounews.ir/fa/News/33316/غذای-سریع؛-اسپاگتی-با-سس-پنیر
بستن   چاپ