آریا بانو
حقایقی عجیب درباره کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 11:56:00 AM
بدونیم - گوناگون
بانو نیوز - هیچ کس اطلاعات چندانی از جوان ترین دیکتاتور دنیا کیم جونگ اون ندارد چون او عادت به صحبت کردن درباره زندگی شخصی اش ندارد و تنها از طریق خواندن مقالات روزنامه نگاران می توان به اطلاعات کمی درباره او رسید. اما بدونیم اطلاعات جالبی درباره این سیاستمدار غیر قابل پیش بینی امروزی جمع آوره کرده است که با خواندن آن به این نتیجه می رسید که او آنقدرها هم که تصور می کردید آدم ترسناکی نیست.
تاریخ تولد او مشخص نیست
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
مشخص نیست که کیم جونگ-اون در تاریخ ژانویه یا جولای سال 1982 به دنیا آمده است؟ یا 1983، و یا 1984٫ و اما چرا تاریخ تولد او یک معما شده است؟ پاسخ سوال این است که این رهبر جوان می خواهد مسن تر از آن چیزی که هست نشان داده شود به همین دلیل تولد رسمی او سال 1982 تعیین شده است.
ابروهای او به مرور کوتاه تر شده است
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
با دقت به عکس هایی که در سال های متمادی گرفته شده متوجه می شوید که ابروهای او به مرور کوتاه تر شده اند. گفته شده است او برای اینکه شباهت بیشتری به پدرش کیم جونگ ایل پیدا کند این کار را کرده است. البته این فقط یک نظریه است و دلیل اصلی آن مشخص نیست.
کودکی های او یک راز است
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
این مرد حتی دوست ندارد عکس های کودکی اش منتشر شود. اما با این وجود این عکس در سال 2014 در یک تعطیلات ارتش در کره شمالی به نمایش گذاشته شد.
اعضای گروه پاپ کشور را خودش انتخاب می کند
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
کره شمالی هم گروه موسیقی پاپ دارد اما نه به آن شکل که ما می شناسیم. به عنوان مثال به جای نوازندگان و موسیقی دانان با موهای بلند در کره شمالی گروه پاپ همان گروه نوازندگان ارتشی هستند که باید در ویدیوهای نمایشی خود نشان دهند که مردم کره شمالی زندگی خیلی خوبی دارند. یکی از دختران معروف این گروه مورانبونگ است که کیم جونگ اون خودش او را انتخاب کرده است.
او چندین نام رسمی دارد
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
رهبر جمهوری دموکراتیک کره، مارشال کره شمالی، The New Start، The Brilliant Comrad، The Genius Among Others، اسامی رهبر کره شمالی هستند.
او تحصیلاتش را در سوئیس با نام و نشانی دیگر گذرانده است
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
او در یک دانشگاه معتبر در سوئیس به عنوان عضو سفارت و با نام و نشانی دیگر تحصیلاتش را گذرانده است. با نگاه کردن به عکس های این دوره هرگز نمیشد حدس زد که اوقرار است رهبر آینده کره شمالی باشد. هم کلاسی هایش به خاطر دارند که او یک دانشجوی شوخ طبع بود، به ورزش بیشتر از سیاست علاقه داشت و دانشجوی خوبی نبود.
او عاشق بسکتبال و با دنیس رودمن دوست صمیمی است
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
هم کلاسی های او می گویند کیم علاقه زیادی به بسکتبال دارد و در سال 2013 دنیس رودمن را ملاقات کرده و جزیره شخصی اش را به او نشان می دهد. علیرغم تفاوت زیادی که بین این دو وجود دارد اما با هم دوستان خوبی شده اند به طوری که دنیس می گوید: شاید او یک بیمار روانی باشد اما من متوجه آن نشده ام.
او در تمام عکس هایش لبخند می زند
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی
نگاهی به عکس های سیاستمداری که تمام کشورها را می ترساند بیندازید. عجیب است که چنین رهبری بخندد اما این کار او دلیل دارد. کیم جونگ اون می خواهد به مردم نشان دهد که شخصیت شادی دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/33403/حقایقی-عجیب-درباره-کیم-جونگ-اون-رهبر-کره-شمالی
بستن   چاپ