آریا بانو
طالع بینی هفتگی عشق (بیست و سوم تا بیست و نهم بهمن)
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 2:53:50 PM
بدونیم - گوناگون
بانو نیوز - این هفته نیز همراه با طالع بینی عشق بدونیم از اتفاقاتی که ستارگان در زندگی عاشقانه شما رقم زده اند بخوانید .
طالع بینی هفتگی عشق
فروردین
اگر مجرد هستید و آمادگی از تنهایی در آمدن را دارید خبر خوبی برایتان دارم. خورشید گرفتگی جرقه ای در خانه یازدهم بخش روابط اجتماعی طالع شما ایجاد کرده و انرژی جدیدی را به زندگی شما دعوت کرده است. این یعنی از چندین مسیر عشق به زندگی شما وارد می شود. ممکن است به گروه و یا یک سازمان جدید ملحق شوید و با فرد جدیدی آشنا شوید. البته امکان این که یک دوست به یک معشوق تبدیل شود زیاد است.
طالع بینی هفتگی عشق
اردیبهشت
این هفته یا هفته تکامل است و یا هفته شکست. و این به موقعیت شخصی و پذیرش شما از وضعیت فعلی تان دارد. احتمال دیگری ک هدر طالع شما وجود دارد مخالفت شما و محبوب با علایق یکدیگر است و این شما را کاملا ناامید می کند. اگر چنین اتفاقی افتاد سعی کنید تفاوت ها را بپذیرید و از رابطه ای که در آن هستید لذت ببرید.
طالع بینی هفتگی عشق
خرداد
این هفته در زندگی عاشقانه شما مسیر رمانتیکی وجود ندارد و با شکست و نومیدی مواجه می شوید. به خصوص اگر در رابطه ای متعهد باشید. زمانی که می خواهید به یکی از اهداف شغلی تان برسید محبوب شما را به تنش می اندازد زیرا کاری که شما می کنید را قبول ندارد. اگر باورتان نداشته باشد پس عشق جایگاهی در رابطه شما ندارد.
طالع بینی هفتگی عشق
تیر
اگر مجرد هستید و تصمیم دارید با فرد جدیدی آشنا شوید این فرد بیشتر از آن چیزی که انتظارش را داشتید به شما امید می دهد. در ذهنتان از این فرد یک بت ساخته اید اما با ملاقات های بیشتر از او ناامید می شوید. خودتان را جمع و جور کنید و با فرد دیگری آشنا شوید. فراموش نکنید که تمام آشنایی ها این مشکلات را دارد.
طالع بینی هفتگی عشق
مرداد
این هفته خورشید گرفتگی در بخش روابط نشانه شما دیده می شود. و لحظات برجسته ای برای شما و فردی که ملاقات می کنید بوجود آورده است. شما زوج رمانتیکی خواهید شد که با تعهد به یکدیگر زندگی مشترک موفقی برای هم خواهید ساخت. اگر مجرد هستید دائم احساس ناامیدی می کنید و تصورتان این است که نمی توانید فرد دلخواهتان را پیدا کنید. به جای ناامیدی به جمع بروید و فرد مناسب تان را بیابید.
طالع بینی هفتگی عشق
شهریور
این هفته در رابطه کمی احساس سردرگمی می کنید به خصوص در رابطه با مسائل خانوادگی. کمی تنش در طالعتان دیده می شود که بیشتر از همه رابطه بین شما و محبوب را درگیر خود کرده است. و این در حالی است که هر دو سعی دارید یک مسئله خانوادگی را رفع کنید. اگر مجرد هستید یا با فردی در حال آشنایی هستید خبرهای بهتری در طالعتان هست. یک تصمیم واقعی در طالعتان دیده می شود این تصمیم می تواند تصمیم ازدواج یا جدی شدن رابطه تان باشد.
طالع بینی هفتگی عشق
مهر
عشق در زندگی شما جریان دارد و خورشید گرفتگی در نشانه شما بخش روابطه عاشقانه طالعتان را روشن می کند. شخصی که انتظارش را نداشتید و هیچ شباهتی به شما ندارد وارد زندگی تان می شود و شما را عاشق خودش می کند. رابطه بین شما کاملا هوشمندانه است و تفاوت ها هیچ اهمیتی برایتان ندارند. یکسری ابهامات در رابطه با تقسیم کار بین شما وجود دارد.
طالع بینی هفتگی عشق
آبان
با فردی در حال آشنایی هستید و مسائل مالی و مسائل رمانتیک را کاملا از هم جدا کرده اید. محبوب هرگز نمی خواهد شما را فریب دهد اما شما برای این که بیشتر روی ا و تاثیر بگذارید پول بیشتری خرج می کنید. اگر تصمیم دارید به شخصی کادو بدهید به اندازه بودجه ای که دارید خرج کنید که بعدا پشیمان نشوید.
طالع بینی هفتگی عشق
آذر
شما و محبوب به مسائل خانوادگی تمرکز کرده اید اما از دو دیدگاه متفاوت به مشکل نگاه می کنید. به عنوان مثال شما دوست دارید دکور و رنگ خانه را عوض کنید اما محبوب سلیقه متفاوتی دارد و این شما را ناامید می کند. حتی اگر همیشه هم سلیقه بودید این هفته همه چیز تغییر می کند و در مسائل مربوط به خانه سلیقه ها متفاوت می شود.
طالع بینی هفتگی عشق
دی
از رابطه ای که در آن هستید رضایت دارید و با تکیه به او احساس ناامنی نمی کنید. مدتی احساس می کردید محبوب تهدیدی است که هرج و مرج را به زندگی شما آورده است. اما خیلی زود این طر فکر منفی را با خودتان حل و فصل می کنید. در کل در تمام قسمت های زندگی شما دوام و پایداری وجود دارد.
طالع بینی هفتگی عشق
بهمن
احساس آزادی می کنید و از این که ویژگی ها و رفتارهای عجیب تان را نشان دهید نمی ترسید. شاید همین ویژگی شماست که باعث شده محبوب مجذوب شما شود. به همین دلیل او همیشه در هر تصمیمی حمایت تان می کند. همیشه او را غافلگیر می کنید و هیچوقت نمی تواند کاری که قرار است انجام دهید را پیش بینی کند.
طالع بینی هفتگی عشق
اسفند
این هفته ساز مخالف می زنید و این موضوع هم در مسائل کاری و هم در مسائل عاشقانه اطرافیانتان را از شما نا امید کرده است. هیچ کس این رفتار شما را طبیعی نمی داند و ممکن است دائم از شما این سوال پرسیده شود که آیا به کاری که میکنی اطمینان داری؟ رسیدن به دنیای مطلوب زمان و مکان خودش را دارد اما مطکئنا این هفته وقتش نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/33428/طالع-بینی-هفتگی-عشق-(بیست-و-سوم-تا-بیست-و-نهم-بهمن)
بستن   چاپ