آریا بانو
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران خبر داد
کمک 100میلیونی تهرانی‌ها در 22بهمن‌/ افتتاح نخستین دفتر کاریابی کمیته‌ امداد
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 1:17:32 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گزارشی از عملکرد این نهاد در دهه فجر ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محسن ولیئی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک‌های مردم در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته 100 درصد رشد داشته است، گفت: مردم نیکوکار استان تهران 100 میلیون تومان دراین روز برای امور نیازمندان و فقرا به کمیته امداد استان کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه حمایت از محرومان در کنار حمایت از انقلاب و ولایت فقیه امکان پذیر است، تاکید کرد: 700 نفر از مردم نیکوکار استان تهران علاوه بر کمک‌های نقدی خود حامی 1000 نفر از ایتام و فرزندان محسنین شدند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران به دیگر برنامه های دهه فجر96 اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 1500 نفر از مددجویان به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند که تعداد زیادی از آنها زیارت اولی بودند.
ولیئی افزود: علاوه بر سفر مددجویان به مشهد مقدس 40 نفر از آنان نیز به عتبات عالیات اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان تحت حمایت نیز از برنامه های کمیته امداد در دهه فجر بهره مند شدند، بیان کرد: 700 دانش آموز تحت حمایت در مراسم غبارروبی و عطر افشانی شهدا با عنوان "مهمانی لاله" شرکت کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بیش از 13 نمایشگاه مختلف در استان تهران برپا شد که نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان در مصلی تهران همچنان برپا است و نمازگزاران جمعه مایحتاج خود را از این غرفه ها تهیه می کنند.
ولیئی با بیان اینکه زوج های جوان و بیماران صعب العلاج نیز از برکات این ایام بهره مند شدند،تصریح کرد: 122 نوعروس با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه به خانه بخت رفتند و 122 بیمار صعب العلاج نیز بسته های درمانی دریافت کردند.
وی به خدمات حوزه مسکن مددجویی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: 385 پروژه عمرانی در زمینه نوسازی، تعمیرات، احداث و یا خرید مسکن با هزینه دو میلیارد و 100 میلیون تومان برای مددجویان انجام شد.
این مقام مسئول در کمیته امداد استان تهران، یکی از اهداف مهم این نهاد را اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت بیان کرد و افزود: در ایام دهه فجر علاوه بر افتتاح نخستین دفتر کار یابی کمیته امداد در شهرک صنعتی عباس آباد، 179 پروژه اشتغالزایی نیز برای مددجویان روستایی افتتاح شد.
ولیئی همچینین به همکاری وکلای نیکوکار با کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و گفت: 400 وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری دارند که به صورت رایگان خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان ارائه می کنند که در راهپیمایی 22 بهمن دو غرفه معاضدت حقوقی در چهارراه ولی عصر(عج) و میدان آزادی به مراجعه کنندگان مشاوره حقوقی ارائه کردند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/33541/کمک-100میلیونی-تهرانی‌ها-در-22بهمن‌--افتتاح-نخستین-دفتر-کاریابی-کمیته‌-امداد
بستن   چاپ